Nu Online
Momenteel zijn er 335 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bedankingen voor de ouders en co

14-6-2008 14:05:32
hallo meiden,
ik zit met een vervelende zaak. mijn man zijn ouders zijn gescheiden. zijn papa is gestorven(als ze gescheiden waren) en met zij mama heeft hij niet zo veel contact. na het overlijden van zijn vader is hij bij zijn tante en nonkel gaan wonen(langs vaders zijde) maar zijn oma en opa hebben veel voor hem gezorgd als hij bij zijn papa woonde(toen was hij tussen de 8-12 jaar). nu op het trouwfeest willen we de ouders bedanken maar dat is een groot probleem: mijn ouders is geen probleem ma aan mijn mans kant wel: wie allemaal bedanken met een cadeautje of bloemetje, zijn oma en opa(die veel voor hem zorgden als hij klein was), zijn tante en nonkel(die vingen hem op na de dood van zijn vader), zijn moeder(het blijft toch nog altijd zijn moeder é)en wat dan met de grootouders langs zijn moeders kan t en mijn oma,? moeten we die allemaal bedanken , wie niet , wordt het dan geen heel gedoe in de zaal want dat zal we effekes duren é, wordt het dan ook niet te duur? wat kunnen we geven waarmee iedereen tevreden is? hebben jullie enkele sugesties want ik ben ten einde raad.

anne-leen
30-8-2008
Meld misbruik

Reacties: 1 | Gelezen: 771

sylvia
9-5-2009
 Meld misbruik14-6-2008 16:12:38

Hallo Anne-Leen,
dat is inderdaad een lastige en nogal ingewikkelde kwestie om het op jullie feest te doen, misschien kun je het ook zo doen, bedank op jullie feest jou ouders en zijn ma, maar ik zou het ervoor doen bedankje toch zijn grootouders die veel voor hem deden en zijn onkel en tante, en je legt het hen ook uit waarom je het nu al doet (misschien 1-2 dagen ervoor) zo gaan zij zich op het feest niet over het hoofd gekeken voelen en heb je niet heel het bedankingsgedoe op het feest zelf. ze gaan dat wel verstaan en zo hoef je in princiepe de andere grootouders niet te bedanken want zij weten dat eigenlijk niet van die ander he.En blijft het feitelijke bedankingsmoment echt voor de ouders.
alle ja zo zou ik het denk ik doen.
groetjes sylvia

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...