Nu Online
Momenteel zijn er 359 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Laatste voorbereidingen

14-6-2008 14:20:27
Aanstaande of reeds getrouwde bruidjes,
Nog 13 dagen en dan is het zover. We zijn van plan om met wegwerpcamera's te werken. Heeft er iemand een idee om aan te tonen aan de avondgasten hoe men gebruik maakt van zo'n toestel? (je kan de handleiding op de verpakking natuurlijk overtypen...) Ikzelf ben gebombardeerd tot het geven van een speech (help - iemand ook idee'tjes? of een ludieke manier?) Nu, het moet spontaan zijn maar als je zo'n stresskonijn bent als ik?!
Joke
27/06/2008

Joke
27-6-2008
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 1121

sylvia
9-5-2009
 Meld misbruik14-6-2008 14:42:10

Hallo,
ja ik kan me voorstellen dat het lekker stressen is nu zo kort af.
Wel ik denk dat je voor de wegwerpcamera´s geen handleiding moet schrijven, wij gaan dit waarschijnlijk ook doen, als ik er goedkope met flasch heb gevonden want das belangrijk voor binnen en je 1/3 van de foto´s toch kunt vergeten omdat ze mislukt zijn... want we zijn allemaal te verwent door digitale fototoestellen waar we goed zien wat we fotograferen. maar ik denk dat je mensen niet moet onderschatten in hoe je deze moet gebruiken ik denk dat de meeste wel wegwerpfototoestellen kennen, bovendien op sommige staat de uitleg achteraan op het toestel zelf.
wel opletten dat niemand er een meeneemt per ongeluk want dit gebeurde bij een vriendin van de 12 waren er maar 9 over ze zijn wel weer opgedoken bij zatte verwanten maar toch.
maar zoals ik zei ik ga het waarschijnlijk ook doen want denk dat het echt wel leuke beelden oplevert.
wat speech betreft hou het kort toch zeker als je zoveel last van stress hebt zo ga je ook het minst vergeten.
bedenk gewoon eens wat jij zou willen horen als je op een trouwfeest was, en gebruik dit gebruik geen anekdotes die minder dan de helft van je gasten niet kennen want das niet fijn voor hen.
maar het zal zeker wel lukken.
veel plezier
groetjes sylvia
ps: laat eens weten waar je je wegwerptoestelletjes hebt gekocht, dank u

karlien
28-6-2008
 Meld misbruik15-6-2008 13:17:09

Wij hebben er gekocht bij kruidvat.
Daar hebben we de stickers afgehaald, en er zelf andere voor gemaakt.
daar staat op hoe je het moet gebruiken, maar ook een foto, een gedichtje, de datum,...

Lieve
27-6-2009
 Meld misbruik15-6-2008 13:48:15

Hey!

Mijn zus heeft dat ook gedaan op haar trouw vorig jaar, en heeft de fototoestelletjes héél goedkoop gevonden bij boekenvoordeel. Ze zijn met flash en kosten amper 2.99 euro. Heb je zo'n winkel in jouw buurt? Anders is er één in de steenstraat in Brugge, en ik weet ook dat er één in Leuven is en in Gent.

Een gebruiksaanwijzing is denk ik niet nodig. De mensen wisten hoe ze dat moesten gebruiken en waarvoor dat diende. Die kodakjes van boekenvoordeel zitten trouwens in een doorschijnend plastiekje verpakt, en de uitleg staat op het toestel zelf gedrukt, dus dan moet je zelfs niets overtypen.

Ik zou gewoon eens vermelden tijdens de speech dat de gasten zich volledig mogen laten gaan met de kodakjes en dat je zo hoopt op een paar leuke herinneringen. En dat ze de flash niet mogen vergeten aan te steken!! (dit was bij velen het geval op m'n zus haar trouw...)

De mensen vonden dit alleszins leuk. Er waren heel wat grappige foto's. Daarom denk ik dit volgend jaar ook te doen op mijn trouw.

Succes ermee! Lieve xxx

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...