TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Tom
|
15-6-2008 10:11:35
Dag Eva
Neem zeker eens een kijkje op de site van het koperkwintet Imperial Brass www.imperialbrass.be . Wij zijn een klassiek orkest dat regelmatig vieringen opluistert (al dan niet met zangeres). Contacteer me gerust voor meer info!
Groetjes, Tom tomvanleeuwen@hotmail.com
|
|
sanderijn
|
15-6-2008 10:46:41
Beste Eva, ik ben zelf professioneel muzikante die in alle mogelijke bezettingen regelmatig trouwmissen opluistert. Laat gerust iets weten via tantrijn@hotmail.com. Mvg, Sanderijn Verstraeten
|
|
Lien
16-2-2008
|
15-6-2008 11:12:55
Ik heb gekozen voor David en Koen... Een pianist en gitarist en prachtige zang van moderne lovesongs. Superprofessioneel en emotioneel. Ze staan open voor suggesties die niet op hun repertoire staan. Je kan hen vinden via www.davidenkoen.net . Groetjes en succes! Lien, 120 dagen getrouwd :-))
|
|
Tiffany
|
15-6-2008 12:53:00
Beste Eva,
De juiste muziek om de juiste sfeer te creëren is inderdaad heel belangrijk voor elke trouwmis. Onze mogelijkheden zijn uiteenlopend, volledig volgens jullie budget en muzikale voorkeuren. Wij werken ook enkel met conservatoriumgeschoolde muzikanten om de kwaliteit van de muziek die jullie wensen te garanderen. Surf gerust eens naar onze site www.art-times.be onder de rubriek Events.
Met vriendelijke groeten,
Tiffany
|
|
Wouter
|
15-6-2008 13:40:48
Hey Eva,
Duas is een akoestische band die wekelijks een huwelijksviering verzorgt.
We doen verzoeknummers zodat het voor het koppel een unieke ervaring blijft.
Meer info kan je vinden op www.duas.be
Groetjes
Wouter Duas
|
|
katrien
8-11-2008
|
|
|
Annelies
|
15-6-2008 19:08:29
Hoi,
mijn vriend is professioneel pianist (bij verschillende coverbands en BV's) en doet af en toe met enkele zangeressen een huwelijksviering. Mail me gerust met meer details en jullie wensen en hopelijk wordt het een leuke dag voor jullie.
groetjes, Annelies andalouseke@yahoo.com
|
|
geert
|
16-6-2008 22:51:44
Hallo,
Leen (Wingene) en Geert (Beernem) maakten al meer dan eens indruk ... . Je kan hen horen en bereiken via www.soulroom.be
Veel succes, Geert
|
|
Ilse
|
17-6-2008 19:39:35
Dag Eva,
Misschien kan Yune je wel bekoren ? Meer info vind je alvast op www.yune.be
Groetjes,
Ilse
|
|
eva
19-9-2009
|
21-6-2008 15:49:07
Bedankt voor de reactie allemaal! groetjes eva
|
|
Jozefien
17-9-2005
|
25-6-2008 18:38:11
fiogf49gjkf0d Hey Eva,
Houden jullie van muziek met soul? Ga dan eens luisteren op www.myspace.com/jozefiendefeyter Voor meer info kan je mailen naar jozefiendefeyter@hotmail.com
Nog veel plezier bij de voorbereidingen! Jozefien
|
|
tom
|
20-7-2008 16:35:45
Je wil van je huwelijksdag echt iets speciaals maken. Die ene dag die precies moet zijn zoals jij het wil. Dat kan… samen met jullie maken we hem persoonlijk en wordt het ongetwijfeld een fantastisch feest. 300€ all in. Alles is bespreekbaar. zanger + Pianiste (vaste begeleiding bij Helmut lotti)
info@tomwaterschoot.com 0495 57 73 98
|
|
katia
|
22-7-2008 9:42:10
Hallo Ik ben Katia Zangeres van akoestisch duo "K's Double Track"(blues/rock,pop,jazz)) Alle info vind je op onze site www.ks-closed.com
|
|
|
|
Unieke live performances op topniveau!
in Antwerpen |
De romantische toets voor jullie huwelijk!
in |
Gevarieerd aanbod aan zangers, zangeressen & muzikanten te boeken in duo, trio of band
in Ternat |
Bijzondere muziek voor die bijzondere dag
in Antwerpen |
LIVE MUZIEK OP JE HUWELIJKSVIERING – BRUILOFT – RECEPTIE – TROUWFEEST
in Burcht |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Lillee's Land
in Tienen |
De muzikale toets voor jullie perfecte dag!
in Gentbrugge |
De perfecte noot voor uw mooiste dag!
in Heusden |
Prachtige, ontroerende zang voor uw onvergetelijk moment
in Dendermonde |
stijlvolle muziek voor uw huwelijk
in berlare |
Er zit muziek in jullie dag ...
in Zwalm |
|