TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Tom
|
15-6-2008 10:11:35
Dag Eva
Neem zeker eens een kijkje op de site van het koperkwintet Imperial Brass www.imperialbrass.be . Wij zijn een klassiek orkest dat regelmatig vieringen opluistert (al dan niet met zangeres). Contacteer me gerust voor meer info!
Groetjes, Tom tomvanleeuwen@hotmail.com
|
|
sanderijn
|
15-6-2008 10:46:41
Beste Eva, ik ben zelf professioneel muzikante die in alle mogelijke bezettingen regelmatig trouwmissen opluistert. Laat gerust iets weten via tantrijn@hotmail.com. Mvg, Sanderijn Verstraeten
|
|
Lien
16-2-2008
|
15-6-2008 11:12:55
Ik heb gekozen voor David en Koen... Een pianist en gitarist en prachtige zang van moderne lovesongs. Superprofessioneel en emotioneel. Ze staan open voor suggesties die niet op hun repertoire staan. Je kan hen vinden via www.davidenkoen.net . Groetjes en succes! Lien, 120 dagen getrouwd :-))
|
|
Tiffany
|
15-6-2008 12:53:00
Beste Eva,
De juiste muziek om de juiste sfeer te creëren is inderdaad heel belangrijk voor elke trouwmis. Onze mogelijkheden zijn uiteenlopend, volledig volgens jullie budget en muzikale voorkeuren. Wij werken ook enkel met conservatoriumgeschoolde muzikanten om de kwaliteit van de muziek die jullie wensen te garanderen. Surf gerust eens naar onze site www.art-times.be onder de rubriek Events.
Met vriendelijke groeten,
Tiffany
|
|
Wouter
|
15-6-2008 13:40:48
Hey Eva,
Duas is een akoestische band die wekelijks een huwelijksviering verzorgt.
We doen verzoeknummers zodat het voor het koppel een unieke ervaring blijft.
Meer info kan je vinden op www.duas.be
Groetjes
Wouter Duas
|
|
katrien
8-11-2008
|
|
|
Annelies
|
15-6-2008 19:08:29
Hoi,
mijn vriend is professioneel pianist (bij verschillende coverbands en BV's) en doet af en toe met enkele zangeressen een huwelijksviering. Mail me gerust met meer details en jullie wensen en hopelijk wordt het een leuke dag voor jullie.