Nu Online
Momenteel zijn er 564 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

trouwringen

14-6-2008 15:57:52
Hallo,

Mijn vriend en ik trouwen op 4 oktober en we zouden graag binnenkort op zoek gaan naar trouwringen. We wonen in Mol, dus ergens in een straal van om en bij de 60km willen we wel op zoek gaan naar trouwringen. Kennen jullie een leuk adres, waar er mooie en niet te duren trouwringen te verkijgen zijn? Alvast bedankt!

Lieve
4-10-2008
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 739

caroline
15-9-2007
 Meld misbruik14-6-2008 16:31:24

Hey,

Bij Pelini in Lommel zijn ze super vriendelijk, helemaal niet opdringerig en zeer geduldig. Ze hebben de grote merken en ook eingen ontwerp. Niet alle ringen zijn natuurlijk op voorraad, maar je kan uit de boekjes kiezen. De ringen worden dan naar de winkel gebracht zodat je ze kan passen. Dit alles zonder aankoopverplichting!
Nog een pluspunt aan het heel zaakje is dat ze steeds een goede korting geven!
Een echte aanrader dus.
Pelini, Lepelstraat 72 in Lommel
(011/546736)

nele
17-7-2010
 Meld misbruik14-6-2008 19:46:42

Hey Lieve,

Onze ringen komen van Perle d'amour.
Dit is echt heel plezant.
Wij waren al naar verschillende juweliers voor deze gegaan, en je kent het mss de een helpt je maar heeft maar 1 of 2 collecties. Hier hadden we ook onze goesting gevonden bij aurodesign. Je gaat naar een ander hier se hier zijn wat brochurekes. Maar dan denk ik voor wel wat geld wil ik toch een beetje service. Maar dan via een artikel in een trouwmagazine en info op internet kwam ik perle damour tegen, die komen bij je thuis of je gaat naar hun. Die hebben denk ik wel 10 verschillende collecties wat wil zeggen 800 ringen. Echt zot. Je gaat daar en je hebt alle merken.
Voordeel is is dat je dan alles hebt gezien om dit allemaal te kunnen zien moet je normaal naar verschillende juweliers. Hij is de enige in belgie die zoveel verschillende merken heeft binnen gehaald.
Allez wij een afspraak gemaakt en mijn vriend van seg dat gaat een pak geld kosten ja met zo een service.
Wij er naar toe en kozen na alle 800 ringen te hebben gezien terug die van Aurodesign. Wij ok nu komt de prijs, deze schol echt zoveel positief en deze heeft voor alle prijsklasses.
Allez ben echt verschoten dat die er was.
Je kan niet trouwen zonder daar te zijn geweest.

Als je nog iets moet weten

prutske_748@hotmail.com

liefs

nele

Melissa
13-9-2008
 Meld misbruik15-6-2008 21:15:33

Hoi Lieve
Wij hebben onze ringen gekocht bij Wim Meeussen in Antwerpen.
Ze zijn handgemaakt en het zijn niet de typische ringen die je overal kan vinden.
Je kan er al ringen vanaf 450 euro krijgen maar natuurlijk ook duurder.
Hij heeft ook een website, gewoon zijn naam op google intikken.
Ik heb foto's van de ringen met prijzen op mail staan. Als je hem graag eens bekijkt, laat dan maar iets weten.

Groetjes Melissa

Inge
17-8-2008
 Meld misbruik16-6-2008 14:26:22

Wij zijn onze ringen gaan kopen bij Bijorca in Antwerpen.... een enorme keuze aan trouwringen, de juwelier heeft ook bijna alle merken van trouwringen en je mag tussen alle ringen kiezen. Hij neemt ook de tijd om samen met jullie te kiezen. Hij heeft ook eigen ontwerpen. Een echte aanrader. Je kan al een kijkje nemen op de website, waar je al heel veel foto's kunt bekijken van trouwringen.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...