Terug naar overzicht
Wij laten op de receptie een ballonenplooier komen.Grtz sarah
hiervoor moet je bij mij zijn..... ons feest was een KINDERPARADIJS!!!De kindjes (en ouders) waren in de wolken.- kinderanimatie: k-events, ze hebben echt waar hun uiterste best gedaan- springkasteel- kinderparadijs, zo'n soort ballenbad op wielen- chocoladefontein (hoeft niet duur te zijn)- snoeptaart- decoratie van bij de ava- traktaties voor als ze naar huis gaande kinderanimatie deed spelletjes, grime, ballonnen, knutselen enzovoortpersoonlijk vind ik dat veel en veel beter als een clown ofzo. aangezien je die per uur betaald en die bijna zo duur zijn voor 1 uur als kinderanimatie voor een hele namiddagsucces!!! als je nog vragen hebt... laat ze maar los!
wij hadden als eten: tomatensoepje, worstenbroodje, frietjes, kaaskroketjes, chocaldefontein, ijsje
Hey Annemie,Een ballonplooier is leuk! Ik weet niet uit welke regio zullen zijn, maar ballonplooier Stanny heeft al op verschillende feestjes (communie's-trouwfeesten, enz..) voor animatie gezorgd. Hij kan de kindjes echt bezighouden. 't is mooi om te zien. Je kan hem bereiken op dit gsm nummer:0444/44.49.65groetjes,Dorien04/10/2008