Nu Online
Momenteel zijn er 236 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kinderanimatie: tips?

14-6-2008 19:58:15
Hallo allemaal,

Na onze huwelijksmis zouden onze bruidskindjes meekomen naar het huis van ons ouders. Omdat we ook met hen nog wat willen samenzijn (ze zijn nog te klein voor het avondfeest), zouden we een klein "kinderfeest" geven.
Nu vroegen we ons af of jullie tips kunnen geven wat betreft eten, animatie, duurtijd.
De leeftijd varieert tussen 0 en 10 jaar. Er zijn ongeveer 10-15 kinderen.

Dankjewel!

Groetjes,
Sammy en Annemie (nog 91 dagen te gaan!)

Annemie
13-9-2008
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 557

sarah
18-7-2008
 Meld misbruik14-6-2008 22:35:16

Wij laten op de receptie een ballonenplooier komen.

Grtz sarah

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik14-6-2008 22:53:36

hiervoor moet je bij mij zijn..... ons feest was een KINDERPARADIJS!!!

De kindjes (en ouders) waren in de wolken.

- kinderanimatie: k-events, ze hebben echt waar hun uiterste best gedaan
- springkasteel
- kinderparadijs, zo'n soort ballenbad op wielen
- chocoladefontein (hoeft niet duur te zijn)
- snoeptaart
- decoratie van bij de ava
- traktaties voor als ze naar huis gaan

de kinderanimatie deed spelletjes, grime, ballonnen, knutselen enzovoort

persoonlijk vind ik dat veel en veel beter als een clown ofzo. aangezien je die per uur betaald en die bijna zo duur zijn voor 1 uur als kinderanimatie voor een hele namiddag

succes!!! als je nog vragen hebt... laat ze maar los!

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik14-6-2008 22:54:18

wij hadden als eten: tomatensoepje, worstenbroodje, frietjes, kaaskroketjes, chocaldefontein, ijsje

dorien
4-10-2008
 Meld misbruik15-6-2008 11:45:05

Hey Annemie,

Een ballonplooier is leuk! Ik weet niet uit welke regio zullen zijn, maar ballonplooier Stanny heeft al op verschillende feestjes (communie's-trouwfeesten, enz..) voor animatie gezorgd. Hij kan de kindjes echt bezighouden. 't is mooi om te zien. Je kan hem bereiken op dit gsm nummer:

0444/44.49.65

groetjes,
Dorien
04/10/2008

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...