Nu Online
Momenteel zijn er 294 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Eindelijk trouwkleed...

15-6-2008 0:22:43
Hej meiden!

hehe.. ben zo blij en ga straks met een gelukkig en rustig hartje slapen! ik heb vandaag eindelijk het trouwkleed gevonden. Ik was er al een lange tijd naar op zoek, maar vond nooit iets geschikt en als het dat al was dan was het enorm duur! nu eindelijk van iemand tweedehands kunnen kopen en het is geweldig mooi! echt wauw, ik ga me er een echte bruid in voelen.. Gisteren was het dag 100 voor me, ik trouw namelijk 20 sept en was vrij in paniek dat ik nog steeds geen kleedje gekocht had! ;) maar nu is alles goedgekomen.. en das echt zalig!

Wie van jullie trouwt er nog op die dag, hebben jullie voor de rest al veel geregeld?

Liefs eline

Eline

Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 951

Stefanie
20-9-2008
 Meld misbruik15-6-2008 13:31:04

Hoi Eline,

Ik trouw ook op 20/9 en praktisch alles is al geregeld, hoewel we pas sinds februari verloofd zijn. Nu zijn het nog de details zoals de huwelijkskaars kopen, bedankjes voor de ouders maken, speldjes voor mijn kapsel kopen ed. Het begint nu idd wel te naderen. ;-)
Heb je een foto van je jurk?

Daphne
20-9-2008
 Meld misbruik16-6-2008 9:25:31

Hey Eline,

Wij trouwen ook op 20 september (in Gent).
Wij moeten toch nog een aantal dingen regelen: uitnodigingen (wordt vrij dringend vrees ik), ceremonie voor in het stadhuis, we hebben sinds dit weekend ook twijfels over de locatie waar we 's middags wilden gaan eten met de familie,.... Het zal dus nog druk worden.
Groetjes,
Daphné

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...