Terug naar overzicht
hallowij trouwen in Roeselare en hebben Geert Dedecker als priester. Dat is iemand die wij al heel lang kennen en dat is een heel tof iemand!! hij doet heel veel huwelijksmissen en is wel ruimdenkend en zo. Zeker een aanrader!!groetjes eva
Eva,bedankt voor je reactie. Heeft Geert Dedecker een eigen kerk in Roeselare, of kan hij bijvoorbeeld ook in andere kerken koppels trouwen?Kan je me de contactgegevens van deze priester bezorgen?Bedankt!
Hey Ellen,eventueel rent a priest.ps. ben je de zus van Jantje:-))
Aan Nathalie:ja, ik ben inderdaad de zus van Jantje :-) Wie ben jij?Ik had het idee dat die van Rent a Priest meestal niet echt worden toegelaten in een kerk. Dat zij vooral vieringen mogen doen in "gewone" ruimtes of zo. Of ben ik mis?
hoi,wij hebben ook geert dedecker en zijn superblij met onze keuzehij heeft geen eigen kerk maar wij trouwen in de onze lieve vrouwe kerk en van die priester daar is dat geen probleemje moet dat eens navragen aan je priester aan eva wanneer trouw jij?shirley12/07/2008
hey Ellen,ik ben de vriendin van Arne, die hft altijd met Jantje in klas gezeten:-))De pastoor van Oudenburg valt goe mee vind ik.Wanneer trouwen jullie? Wij 06 juni:-))grtjs
ahzo, en jij weet zomaar dat Jantje zijn zusje gaat trouwen :-)Wij trouwen op 12 september 2009. Nog eventjes dus. In welke kerk trouwen jullie zelf?
Hey Ellen, sorry voor de late reactie. Zoals Shirly zegt, hij heeft geen eigen kerk maar meestal is dat geen probleem voor de dienstdoende pastoor van de parochie. ( ge moet dat dat wel eens zeggen best tegen uwe pastoor)wij trouwen in Beveren. Ge moet wel op tijd ne datum hebben. Wij trouwen volgend jaar in september en hij was al 2 weekends bezet dan...Geef je mij eens uw mail dan stuur ik u zijn e mailadres door. Ik weet niet in hoeverre dat hij da graag heeft dak da zo op intenet zet hé...mijn e mail adres is anders evaderluyn@hotmail.com, stuur uw adres anders naar daar dan zie ik het vlugger...Aan Shirley, wij trouwen den 19de september van 2009, nog effe dus....vele groetjes eva
'k weet dat van Inge:-))Wij trouwen niet voor de kerk, we doen een kleine ceremonie al dan niet met rent a priest. Hebben jullie al een zaal?
Hmmm, ik heb eens aan mijn broer gevraagd of ie Arne en Nathalie kende die gaan trouwen en hij wist niet over wie ik het had. Dus ik denk dat er zwaar toeval in't spel is dat ik toevallig ook een broer heb die Jantje heet... :-)Wij trouwen in't Fabriekspand in Roeselare. We zijn alle twee zot van die zaal! En jullie?
hallo iedereen volgend jaar trouwen ik en mijn vriend ook in het fabriekspand te roeselaere onze ceremonie gaat door in het kleine zaaltje die er aan hangt . maar ons probleem is dat we geen priester vinden . welke raden jullie aan of hoe kunnen jullie ons helpen ?