Nu Online
Momenteel zijn er 675 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Goeie priester/pater West-Vlaanderen

15-6-2008 12:31:59
Hi, wij trouwen volgend jaar en wij zijn op zoek naar een goeie priester/pater die ons in een kerk kan trouwen.
Het zit namelijk zo: de pastoor uit mijn dorp is zo'n droogstoppel dat ik die echt niet wil voor mijn huwelijk. Wij willen graag een pastoor die echt interesse toont en die ons kan helpen er een mooie viering van te maken.
Iemand tips?
Tips voor mooie kerkjes tussen Brugge en Roeselare zijn ook altijd welkom!

Bedankt alvast!

Ellen
12-9-2009
Meld misbruik

Reacties: 11 | Gelezen: 2431

eva
19-9-2009
 Meld misbruik15-6-2008 12:41:38

hallo
wij trouwen in Roeselare en hebben Geert Dedecker als priester. Dat is iemand die wij al heel lang kennen en dat is een heel tof iemand!! hij doet heel veel huwelijksmissen en is wel ruimdenkend en zo. Zeker een aanrader!!
groetjes eva

Ellen
12-9-2009
 Meld misbruik15-6-2008 13:23:51

Eva,

bedankt voor je reactie. Heeft Geert Dedecker een eigen kerk in Roeselare, of kan hij bijvoorbeeld ook in andere kerken koppels trouwen?
Kan je me de contactgegevens van deze priester bezorgen?
Bedankt!

Nathalie
5-6-2009
 Meld misbruik15-6-2008 20:13:05

Hey Ellen,

eventueel rent a priest.
ps. ben je de zus van Jantje:-))

Ellen
12-9-2009
 Meld misbruik15-6-2008 21:14:37

Aan Nathalie:
ja, ik ben inderdaad de zus van Jantje :-) Wie ben jij?

Ik had het idee dat die van Rent a Priest meestal niet echt worden toegelaten in een kerk. Dat zij vooral vieringen mogen doen in "gewone" ruimtes of zo. Of ben ik mis?

shirley
12-7-2008
 Meld misbruik16-6-2008 10:21:17

hoi,
wij hebben ook geert dedecker en zijn superblij met onze keuze
hij heeft geen eigen kerk maar wij trouwen in de onze lieve vrouwe kerk en van die priester daar is dat geen probleem
je moet dat eens navragen aan je priester
aan eva wanneer trouw jij?
shirley
12/07/2008

Nathalie
5-6-2009
 Meld misbruik16-6-2008 14:34:09

hey Ellen,

ik ben de vriendin van Arne, die hft altijd met Jantje in klas gezeten:-))

De pastoor van Oudenburg valt goe mee vind ik.

Wanneer trouwen jullie? Wij 06 juni:-))

grtjs

Ellen
12-9-2009
 Meld misbruik17-6-2008 18:35:19

ahzo, en jij weet zomaar dat Jantje zijn zusje gaat trouwen :-)
Wij trouwen op 12 september 2009. Nog eventjes dus. In welke kerk trouwen jullie zelf?

eva
19-9-2009
 Meld misbruik17-6-2008 20:02:57

Hey Ellen, sorry voor de late reactie. Zoals Shirly zegt, hij heeft geen eigen kerk maar meestal is dat geen probleem voor de dienstdoende pastoor van de parochie. ( ge moet dat dat wel eens zeggen best tegen uwe pastoor)wij trouwen in Beveren. Ge moet wel op tijd ne datum hebben. Wij trouwen volgend jaar in september en hij was al 2 weekends bezet dan...
Geef je mij eens uw mail dan stuur ik u zijn e mailadres door. Ik weet niet in hoeverre dat hij da graag heeft dak da zo op intenet zet hé...
mijn e mail adres is anders evaderluyn@hotmail.com, stuur uw adres anders naar daar dan zie ik het vlugger...

Aan Shirley, wij trouwen den 19de september van 2009, nog effe dus....
vele groetjes
eva

Nathalie
5-6-2009
 Meld misbruik18-6-2008 20:54:47

'k weet dat van Inge:-))

Wij trouwen niet voor de kerk, we doen een kleine ceremonie al dan niet met rent a priest. Hebben jullie al een zaal?

Ellen
12-9-2009
 Meld misbruik18-6-2008 21:20:37

Hmmm, ik heb eens aan mijn broer gevraagd of ie Arne en Nathalie kende die gaan trouwen en hij wist niet over wie ik het had. Dus ik denk dat er zwaar toeval in't spel is dat ik toevallig ook een broer heb die Jantje heet... :-)

Wij trouwen in't Fabriekspand in Roeselare. We zijn alle twee zot van die zaal! En jullie?

hannelore
7-7-2017
 Meld misbruik30-7-2016 23:12:18

hallo iedereen
volgend jaar trouwen ik en mijn vriend ook in het fabriekspand te roeselaere onze ceremonie gaat door in het kleine zaaltje die er aan hangt . maar ons probleem is dat we geen priester vinden . welke raden jullie aan of hoe kunnen jullie ons helpen ?

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Huwelijksviering nodig?
Ellis&You Bijzondere muziek voor die bijzondere dag in Antwerpen
Maak de mooiste dag van je leven af met de mooiste muziek. Laat je ontroeren door de betoverende stem van Ellis. Live begeleid op piano en/of gitaar voor uw ceremonie en receptie of live on tape voor een verrassend, extra geslaagd avondfeest! Meer info
Lillee's Land Lillee's Land in Tienen
Oldschool vintage swing & jazz Bij ceremonie duo zang - gitaar Meer info
Rent a Priest vzw Rituelen voor mensen van nu in Tielt
Rent a Priest verzorgt vieringen waarin u centraal staat, met de taal en de accenten die u wenst, op de plaats van uw keuze, met warmte, verbondenheid en passie. Rent a Priest is geworteld in de room-katholieke traditie en staat open voor iedereen. Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info