Nu Online
Momenteel zijn er 236 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Ideetjes om trouwers mee te verrassen op feest?

15-6-2008 13:37:08
Dag bruidjes,

Binnenkort trouwt een vriending van ons, en we zouden graag nog een verrassingetje in elkaar flansen voor op de trouw zelf. Bij ons is dat zowat de gewoontje, maar nu is onze inspiratie op.

Vorig jaar hebben we voor mijn zus een liedje laten maken door het West-Vlaams gemiengeld vintekoor. Dat was echt heel geslaagd. Je moet dan gewoon een mail sturen naar die mannen met de sappigste anekdotes over de trouwers, en dan krijg je een liedje, voor 120 euro denk ik, met aangepaste tekst. Echt supergrappig, maar in het west-vlaams dus. Dit kan mss een leuk ideetje zijn voor iemand anders? Indien interesse kan ik hier gerust wat meer uitleg over geven.

Maar nu ben ik dus zelf op zoek naar een leuke verrassing voor die vriendin. Hebben jullie nog iets leuks meegemaakt recently of doen jullie iets? Let me know!

Groetjes,
Lieve xxx

Lieve
27-6-2009
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 1129

kimberly
14-6-2008
 Meld misbruik15-6-2008 21:57:23

Dag Lieve,

Ik ben gisteren getrouwd!Ze hebben voor ons een dia voorstelling gemaakt ook met kleine fragmenten video van 0 jaar tot nu.De laatste foto's waren de eerste jaren samen en een foto van de trouwdag zelf nog als laatste.Was héél leuk gedaan met passende muziek!
Wie weet brengt dit jullie op ideeën!

groetjes

Liesbeth
17-5-2008
 Meld misbruik16-6-2008 8:46:33

dag Lieve

Ook voor ons hebben ze een filmpje in elkaar gestoken, waarop ze hun zegje doen en dat gecombineerd met foto's
dat was heel erg leuk!
Neem wel contact op met de feestzaal als je plant iets te doen. Kwestie van dat ze het kunnen incalculeren.
grtjs!

Rik

Meld misbruik16-6-2008 18:36:30

Beste Lieve, indien je iets wilt doen met muziek (producing, recording), foto, video (recording, montage...), flash, alles geprojecteerd op scherm, sms-server (stuur smsen naar't scherm)...

www.wijtrouwen.com/discovideo

grt Rik

meer info@discovideo.be

Ellen
1-6-2009
 Meld misbruik29-6-2008 12:11:31

Een kwis, hoe goed ken je elkaar. Iets filmen in hun huis/appartement. Een filmke maken over hoe het leven zal zijn als getrouwd koppen, en er wat stoten/mopjes in steken die ze meegemaakt hebben, daarna enkele personen (ouders, getuigen, vrienden) iets laten zeggen. Een eigen tekst maken op een bestaand liedje. Enz ... best met een paar mensen afspreken om te brainstormen, eens je op weg bent komt de inspiratie wel.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...