Nu Online
Momenteel zijn er 648 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

forfait of niet?

15-6-2008 16:51:41
Bij ons bedraagt het forfait om iets te drinken na het diner 1à euro.
Hoed doen jullie dat? Forfait betalen of gewoon het aantal drank dat verbruikt werd betalen?

Katrien 08/11/08

katrien
8-11-2008
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 380

Sarah
30-5-2009
 Meld misbruik15-6-2008 17:32:11

Eerlijk gezegd denk ik dat je beter het forfait kan betalen. Dat doen wij ook. De ene zal misschien wat minder drinken, de ander wat meer. Volgens mij is dit het best en bovendien moet je je geen zorgen maken over wat je zal moeten betalen :-) Het is een vast bedrag.

Groetjes,
Sarah
www.30mei2009.bruiloftsite.nl

evy
1-3-2009
 Meld misbruik15-6-2008 17:53:34

Wij kozen ook voor de forfait(12€). Bij ons is de forfait tot het einde feest. De ene zal inderdaad minder drinken dan de andere, maar wij hebben er enkele stevige drinkers tussen zitten. Bij de forfait is bij ons ook wijn en duvel inbegrepen. 'k Vind het vooral heel handig om op voorhand te weten hoeveel het feestje ons kan kosten.

Groetjes

Inge
14-7-2009
 Meld misbruik15-6-2008 18:00:34

Ook wij kozen voor de forfait (12 euro pp vanaf na het eten tot 4 u). Denk dat dit in de meeste gevallen wel het voordeligst uitkomt. Bij ons zitten er wel geen sterke bieren (duvel, leffe enz) in...

sarah
18-7-2008
 Meld misbruik15-6-2008 18:23:08

Als je forfait neemt weet je idd wat je te wachten staat voor de betaling.
Betaal je per consumptie,dan zou er iemand moeten zijn die dit in het oog houdt want daar durven ze nogal eens van te profiteren.

Grtz sarah

stefanie
23-8-2008
 Meld misbruik15-6-2008 19:35:51

Wij kozen ook voor forfait bedrag (10 eur) begint na het dessertbuffet tot het einde (sterke bieren inbegrepen) gewoon geen coctails..Dus veronderstel dat het wel voordeliger uitkomt hoor :)
grtjs

Karlo
8-8-2008
 Meld misbruik16-6-2008 1:08:15

Het hangt volledig van het bedrag van het forfait af.
Omdat onze feestzaal een duur forfait aanrekent (komt neer op 10 drankjes per 4 uur), ben ik te raden gegaan bij m'n ouders die 15 jaar lang een traiteurzaak hadden en honderden feesten van spijs en drank voorzien hebben. Zij verzekerden me dat 1,5 drankje per persoon een goed gemiddelde is, zolang er niet teveel "zware" drinkers tussenzitten.
Wij gaan het dus zeker nog eens uitrekenen en waarschijnlijk de forfait laten vallen.

Groetjes,
Karlo
www.080808.tk

Liesbeth
17-5-2008
 Meld misbruik16-6-2008 8:43:38

wij hebben een forfait gekozen om de volgende redenen:
- als je met alle drankjes rekent en er blijft een half glas op tafel staan en iedereen is van de tafel weg, dan wordt dit sneller weggenomen.
- Je weet nooit volledig wat er gedronken wordt. Ze kunnen er makkelijk veel meer bijdoen en zo toch nog aan hun forfaitbedrag of zelfs hoger zitten.
- Met een forfait kan je perfect uw budget opmaken en hoef je je nadien niet meer aan een superfactuur te verwachten.

Groetjes!

Isabelle
3-7-2009
 Meld misbruik8-8-2008 21:32:56

Wij hebben ook voor een forfait gekozen (9€pp) dit tot einde feest.
Anders was het 1.60€ per drankje, dus kom je sowieso duurder uit

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...