Nu Online
Momenteel zijn er 69 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

creatieve ideeën en inspiraties nodig!!

15-6-2008 20:24:55
Hey Lieve bruidjes,

Wij trouwen 14 aug voor de wet en 15 aug trouwen we met voorganger Jef Wauters van rent-a-priest in feestzaal Pergola te Merchtem, onze plechtigheid zal ook daar doorgaan. Ik ben mommenteel op zoek naar ideetjes rond de viering of plechtigheid of hoe je dat ook wil noemen, ... iemand inspiratie, alle ideeën zijn welkom.

Alvast heel hartelijk bedankt!

Sarah
15/08/2008
sarahvermeir@pandora.be

sarah
5-9-2009
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 1100

Wendy
14-8-2008
 Meld misbruik16-6-2008 11:58:37

Hoi Sara,

Wij trouwen ook op 14 augustus maar dan wel wet & kerk... Wij zijn van Buggenhout, zijn jullie van de streek?

Ik wil je gerust ons misboekje doormailen als je wilt. Het is een inzegening en geen gewone plechtigheid met hostie enzo...

Groetjes,

Wendy
14/08/2008

Amber
9-8-2008
 Meld misbruik16-6-2008 13:23:15

Hey,
Ik heb eens in een bruidsmagazine gelezen over een koppel dat als "rode draad" Vlinders had...
Zij hadden overal fuschia vlinders als subtiele toets in de versiering. Zelfs in de bruid haar jurk kwam een fuchsia vlinder voor. Tijdens de viering werkten zij ook rond dat thema. Hoe zij dat gedaan hebben weet ik jammer genoeg niet...
Je kan dat ook doen rond het thema water, wind, zand,... Ik denk dat er hier op het forum wel bruidjes zijn die je er meer over kunnen vertellen.
Alvast veel succes en een fantastische dag toegewenst!
xxx
www.thierry-amber.bruiloftsite.nl
nog 54 dagen...

sarah
5-9-2009
 Meld misbruik16-6-2008 20:17:16

@ Amber en Wendy,

Bedankt voor de tips wij zullen idd ook werken rond een thema (ons thema verhaal gaat over een hart met littekens),

Wendy,

Wij zijn idd uit der regio (wij zijn van Opwijk) je mag mij zeker en vast je boekje doormailen.

alvast bedankt beiden!!

Sarah
sarahvermeir@pandora.be

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...