Terug naar overzicht
Hoi Sara, Wij trouwen ook op 14 augustus maar dan wel wet & kerk... Wij zijn van Buggenhout, zijn jullie van de streek? Ik wil je gerust ons misboekje doormailen als je wilt. Het is een inzegening en geen gewone plechtigheid met hostie enzo... Groetjes, Wendy 14/08/2008
Hey,Ik heb eens in een bruidsmagazine gelezen over een koppel dat als "rode draad" Vlinders had...Zij hadden overal fuschia vlinders als subtiele toets in de versiering. Zelfs in de bruid haar jurk kwam een fuchsia vlinder voor. Tijdens de viering werkten zij ook rond dat thema. Hoe zij dat gedaan hebben weet ik jammer genoeg niet...Je kan dat ook doen rond het thema water, wind, zand,... Ik denk dat er hier op het forum wel bruidjes zijn die je er meer over kunnen vertellen.Alvast veel succes en een fantastische dag toegewenst!xxxwww.thierry-amber.bruiloftsite.nl nog 54 dagen...
@ Amber en Wendy,Bedankt voor de tips wij zullen idd ook werken rond een thema (ons thema verhaal gaat over een hart met littekens),Wendy, Wij zijn idd uit der regio (wij zijn van Opwijk) je mag mij zeker en vast je boekje doormailen. alvast bedankt beiden!!Sarahsarahvermeir@pandora.be