Nu Online
Momenteel zijn er 270 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Audi A3 lavagrijs

16-6-2008 9:07:45
Hallo beste bruidjes en bruidegommen,

proficiat met jullie aanstaande huwelijk!
Ook wij gaan binnenkort de stap zetten.
Een datum ligt nog niet vast maar de ideeën zijn wel al vorm aan het krijgen.
Zelf ben ik een fervente Audi fan. Elke dag kom ik wel minstens een identiek exemplaar tegen. Ik zou het dan ook supertof vinden om het vervoer op onze trouwdag te laten verzorgen door lavagrijze audi's (A3). Uiteraard zouden wij de eigenaars van deze wagens vergoeden voor de carwash en gereden kilometers. Hoe zou ik dit best aanpakken om een oproep te lanceren?
Ik ben benieuwd naar jullie ideeën!

Groetjes,

Sandra

Sandra
2-5-2009
Meld misbruik

Reacties: 1 | Gelezen: 831

sylvia
9-5-2009
 Meld misbruik16-6-2008 13:58:56

hallo, je zou naar audi garages in de buurt kunnen gaan en het daar even vertellen en ze vragen of ze eventueel hun klanten die ook zo een auto hebben een brief zouden willen laten toe komen stel deze zelf al op en richt je hierin tot de klanten met deze auto, je kan hem eventueel al een paar keer kopieren, en in envlopen steken, als zij deze opsturen schenden ze niet de privaat sfeer want ze mogen geen adressen geven. zo kunnen de klanten als ze je willen helpen contact met je opnemen. vergeet geen postzegels.
bij de regionale radio zenders in je buurt kan het ook misschien dat ze je willen helpen door het eens op de radio te zeggen.
alle succes.
grtz sylvia

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...