Terug naar overzicht
Hallo,Wij zijn vorig jaar getrouwd in Tybeert in Daknam. Echt een fantastische zaal! Het eten is er superlekker, alles is piekfijn in orde, de service is ongelofelijk... Als wij ons feest zouden moeten herdoen, zouden we het daar zeker opnieuw houden!Groetjes
Hoi!Wij trouwen de week na jullie, op zaterdag 25 oktober 2008.Nu nog beginnen zoeken gaat nipt worden, maar ja... je kan maar geluk hebben he!Veel succes ermee!groetjes,Elswww.elsenphilip.bruiloftsite.nl
bedankt om te reageren ik ben volop alles aan het nakijken enz
heeft er ook imenad ervaring met het vaderland in dendermonde
ikkrijg net bericht dat hof ter velden vrij is in dendermonde heeft iemand hier ervaring mee
Hallo, je kan ook eens horen bij bauwmans in Haasdonck zijn heel goed en kwa prijs valt het ook super mee, hebben daar al vaker feesten gehad in onze familie.groetjes sylvia www.bauwmans.be
Dat lukt zeker nog! Wij doen alles op 7 maanden, zelfs 5 was ook nog gelukt.Deze zag ik toen ook, maar ik weet niet of het daar in orde is want ik kende de feestzaal niet.http://www.denorchidee.be/feesten.asp Succes en als er iets mail je maar naar anoniempje148@hotmail.comWij trouwen op 20-09-2008 en zijn uit de regio Zelzate.
stefanie alvast bedankt ik kan het nu niet contacteren ze zijn in verlof tot 20 junigroetejs
ons huwelijk ging vorige maand door in "Carelshof" te Sint Amandsberg bij Gent.Losse bediening, aangename mensen, een aanrader