Terug naar overzicht
Ik weet dat Merrie Mie dit doet, is wel in nederland!
Hey,Het kost inderdaad pakken geld.Maar vanwaar ben je??GroetjesKaat
Hoi,Wij gaan ook volgend jaar trouwen en ik ben ook aan het denken om een trouwjurk te huren. Volgend maand gaan we eens kijken bij Farah Love. Veel mensen hebben negatieve ervaring met deze winkel. Ik ga kijken zonder verplichtingen. Staat het me niet, dan zoek ik verder.Nog veel plezier met de voorbereidingen!Groetjes, Kelly.
hallowaar je ze kan huren weet ik niet maar op kapaza of ebay ofzo kan je soms mooie kleedjes vinden voor weinig geld.heb de mijne ook zo gevonden.grtjs
Ik ben van het antwerpse dus ik veronderstel dat er toch winkels moeten zijn die dat doen. Ik heb er geen probleem mee om naar winkels buiten het antwerpse te gaan maar ik heb geen zin om honderden kilometers af te leggen.....
Hey Sofie,Als je intersse hebt, ik heb hier een trouwkleedje liggen. het is niet gedragenen van het merk sanPatrick. het is heel mooi en ecru. Mail maar als je wilt! nathalie_sol@hotmail.comGroetjes,Nathalie.
Hey Sofie,Antwerpen in nu niet bij de deur, ik ben bij sposa Outlet geweest. Aanrader maar ja misschien voor u te ver.Groetjes
Hey Sofie,ik heb mijn trouwkleed gekocht bij Farah Love in Zwijndrecht en daar kan je ook trouw- en suitekleren huren.Zoek de site maar op via googleSaskia
hallo,Waarom geen kleedje op maat laten maken!?Mijn zus maakt kleedjes voor een maximumbedrag van €500 , wel zonder je materiaal he!Stuur me een mailtje en ik stuur jou een foto en haar adres.