Nu Online
Momenteel zijn er 526 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Rode loper

18-4-2005 21:28:41
Hallo,

Weet er iemand waar je goedkoop een rode loper zou kunnen kopen/huren? Misschien in een uitverkoop van een stoffenwinkel (weet er iemand één zijn)? Wij zouden deze willen uitrollen op de oprit van mijn ouders, zo romantisch hé. Waar we onze wagen huren, kun je dus ook een rode loper huren, maar dat komt op 100 EUR en dat vind ik toch wat veel. Om eigenlijk maar één keer te gebruiken.
Alvast bedankt voor de tips.

Nathalie

Nathalie
17-12-2005
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 433

Liesbeth
14-5-2005
 Meld misbruik18-4-2005 21:45:13

Hoi Nathalie,

Ik weet niet van waar je bent maar als je naar de site van het Bruidsparadijs gaat, daar verhuren ze die ook. Ik dacht 40 euro maar ben niet zeker. Groetjes,

Liesbeth.

Mieke
11-6-2005
 Meld misbruik19-4-2005 8:43:47

Hallo Natalie,

Ik ben eentje gaan kopen. Eens kijken in de gouden gids bij verhuur feestbenodigdheden. Je vindt er vast en zeker bedrijven die allerhande dingen verhuren / verkopen. De rode lopers zijn meestal te kopen : 2 m, 1.3m of 1 m breed en in allerlei kleuren. Rekening houden met 2.5 EUR / m².

Groetjes,
Mieke
11/06/2005

Barbara
20-8-2005
 Meld misbruik19-4-2005 10:59:56

Schijnbaar kan je best ook eens informeren bij mijnheer pastoor, want soms zijn er kerken die een rode loper ter beschikking hebben. Als je de bloemen laat verzorgen door een bloemist, die hebben soms ook rode lopers.
Groetjes
Babs

Sophie

Meld misbruik19-4-2005 14:25:09

Onze ceremoniemeester vroeg ook 100 €.
Onze pastoor heeft echter ook een rode loper die tot buiten loopt: wij mogen hem gebruiken voor 12 €!

Groetjes,
Sophie

Heidi
23-7-2005
 Meld misbruik21-4-2005 9:56:22

Wij hebben er eentje gekocht, goedkoper dan er een te huren. Bij een tapijtenwinkel, carpet right denk ik, 8 meter en hebben € 30,00 betaald. Er was ook nog een goedkopere, maar die kwaliteit was niet zo goed. Je kan dus beter eerst een gaan kijken voor te kopen, want meestal komt dat wel goedkoper uit.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...