Nu Online
Momenteel zijn er 604 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

heb mijn trouwkleed maar...

16-6-2008 15:38:38
Hallo iedereen,
Ik zit met een groot probleem. Ik heb vorige week mijn kleed gehaald (na heel wat retouchen) en nu heb ik op een site mijn "droomjurk" gezien!!! maar ik heb er nu één!! en ik krijg die jurk niet uit mijn hoofd! verdorie!!!!
Groetjes,
Patricia

patricia
26-7-2008
Meld misbruik

Reacties: 22 | Gelezen: 898

debbie
10-10-2008
 Meld misbruik16-6-2008 15:48:04

hey,
dat is inderdaad niet zo leuk.
was je kleedje duur?
want misschien kun je het nieuwe kleedje is gaan passen en misschien zit het je toch niet zo leuk en dan kan je bij je kleedje blijven en anders misschien toch het nieuwe kopen.
al is dit misschien geen oplossing qua budget.
nogal een rare uitleg he
hopelijk vind je een oplossing zodat je er zeker geen spijt van krijgt.
tenslotte is het jouw dag
alvast veel succes.
groetjes
debbie

ps schillen de kleedjes veel van elkaar qua stijl?

patricia
26-7-2008
 Meld misbruik16-6-2008 15:55:29

ja qua stijl wel, mijn kleed is van linea... het andere weet ik niet , ben nog aant zoeken welk merk het is. Qua budget is da natuurlijk een ramp he!
patricia

Daphne
20-9-2008
 Meld misbruik16-6-2008 16:05:47

Dat is inderdaad niet zo een leuke situatie.
Op welke site heb je dat kleed gezien?
Groetjes,
Daphne

patricia
26-7-2008
 Meld misbruik16-6-2008 16:13:33

Hey,
ik heb het gezien op www.bruidsmode.net .
Patricia

patricia
26-7-2008
 Meld misbruik16-6-2008 16:14:54

nog vergeten: kleedje 71 !!
Patricia

Daphne
20-9-2008
 Meld misbruik16-6-2008 16:28:41

Dat is een kleedje uit de collectie van Pronovias. Indien ik onbeperkt beidget zou gehad hebben, zou ik ook voor een kleed van Pronovias gegaan zijn, maar ik kon het echt niet opbrengen om er zo veel geld aan uit te geven (prijzen beginnen rond de 1500 euro, maar lopen door tot over de 5000 euro, dus ik weet niet in welke prijsklasse jouw kleed zou liggen).
Groetjes,
Daphne

Ellen
13-8-2010
 Meld misbruik16-6-2008 16:29:34

Kan je een afbeelding of zo doormailen?
Ik krijg de site niet geopend :-(

lies
5-7-2008
 Meld misbruik16-6-2008 16:41:23

ik heb een soortgelijk kleed aangehad van san patrick en dat was ongeveer 1500€, mijn kleedje van pronovias kost evenveel. alle kleedjes van pronovias zijn rond dit bedrag, de duurdere komen uit de vintage collectie.
welk kleedje van linea heb je nu? de stijlen zijn inderdaad heel verschillend.

groetjes,

patricia
26-7-2008
 Meld misbruik16-6-2008 17:01:36

Hey Lies,
Waar heb jij je kleedje gekocht?
Bij mijn kleed van Linea staat niet echt een naam maar het is eentje met een voille in de rok.
Patricia Houben

Nele
26-7-2008
 Meld misbruik16-6-2008 17:30:09

Hey Patricia... tussen linea en pronovias is idd wel wat verschil... als ik de beslissing mocht maken zou ik zeker voor een pronovias kiezen. (ik heb er zelf ook eentje :p) Het is natuurlijk niet zo leuk maar ik ben er zeker van dat je ook zal stralen in je jurk. Ik denk dat het beste is dat je de andere uit je hoofd zet. Het zou toch zonde zijn van al dat geld niet? Mijn Pronovias jurk koste mij 2295 euro zonder retouches dus... als je dat er nog eens bovenop wil/moet leggen...
ik zou het langs me leggen en mezelf ervan blijven overtuigen dat ik de juiste beslissing gemaakt heb!

Greetz Nele 26/7/08

lies
5-7-2008
 Meld misbruik16-6-2008 17:35:10

patricia, ik heb mijn jurk gekocht bij le chapeau in antwerpen. daarna heb ik bewust niet meer naar andere kleedjes gekeken. (van de zoveel kleedjes die er bestaan zullen er altijd wel meerdere zijn die je graag ziet). 'jouw' kleedje van pronovias is trouwens een heel speciaal model dat niet iedereen staat, je moet er bijvoorbeeld al een lange hals voor hebben.
anders toch maar eens gaan passen? misschien staat het je helemaal niet zo goed als je denkt?
groetjes,

Laura
9-8-2009
 Meld misbruik16-6-2008 17:49:35

Ik zou het andere kleedje niet gaan passen. Als het je niet staat, OK, dan is het probleem opgelost. Maar als het je wel staat, dan is de kans groot dat je het alsnog besteld en dan ben je weer 2000€ armer. Bovendien is er is een reden waarom je toen voor het LR kleed hebt gekozen, dus je zal er zeker in stralen. Misschien doordat er veel retouches nodig waren, dat je wat minder positief bent geworden over je LR kleed, maar dat is ongetwijfeld nergens voor nodig.
Gewoon even op je tanden bijten en over een maand ben je het vergeten.
Gewoon denken aan alle dingen die je met dat geld nog kan doen en dan lukt het wel.

Succes!

Darcy
9-8-2008
 Meld misbruik16-6-2008 17:59:27

Hey Patricia,

Ik heb dat kleedje gepast dat jij nu zo wil van Pronivias, het was ook mijn droomjurk...op foto wel te verstaan want ik ben het gaan passen en ik stond er echt niet mee, het viel echt tegen beetje ouderwets als je het aanhebt, heb dan uieindelijk iets anders gekozen van pronovias in een heel andere stijl. Ik denk dat je echt niet meer mag twijfelen, je zal wel stralen in je kleed dat je nu hebt

veel succes,
Darcy
08/08/08

Ellen
13-8-2010
 Meld misbruik16-6-2008 18:25:50

Hey Patricia,
Verschiet niet van de prijs,ik heb mijn droomjurk ok gevonden tussen deze collectie helaas hij kost 3000 euro! Dus ik laat hem maar effe hangen. Als ik van jou was zou ik toch bij mijn eerste kleed blijven. Je hebt bewust voor dat kleedje gekozen of twijfelde je toen al? Nog effe doorbijten en ik weet zeker dat je ventje het een pracht van een jurk gaat vinden.

Lien
16-2-2008
 Meld misbruik16-6-2008 20:42:00

Ik vind het een beetje raar dat je zowel een LR als Pronovias als droomjurk kan zien.Ik heb altijd gevonden dat die twee merken twee volledige eigen stijlen weerspiegelen. Ik viel als een blok voor LR maar niet voor Pronovias en een vriendin van mij had net het omgekeerde. Niet dat we elkaars jurk vinden,zeker niet, maar ieder heeft zijn stijl... Ik denk dat het gewoon gezonde twijfels zijn hoor, uiteindelijk zal je zeker stralen in je LR. En hou e weg van de boekskes en internet, kijk geen jurken meer als je al gekocht hebt!!!
Groetjes,
een gewezen LR-bruidje, 121 dagen getrouwd :-)))

Annemie
13-9-2008
 Meld misbruik16-6-2008 20:45:59

Hey Patricia,

Hier een beetje hetzelfde verhaal... Helemaal zot van Ian Stuart, tot ervan dromen toe, maar niet het budget om (veel) meer dan €2000 te betalen...
Ik vind het soms echt lastig, kan er echt over lopen tobben, maar de jurk die ik koos was ook mooi. Niet dé droomjurk, maar ze komt in de buurt...
Probeer er niet meer aan te denken, zet het uit je hoofd! En stoppen met naar andere kleedjes te kijken, heb ik ook moeten doen!
Veel succes en ik ben er zeker van dat je zal stralen in je LR-jurk!!

kus,
annemie

Stefanie
20-9-2008
 Meld misbruik16-6-2008 20:47:35

Ik heb ook een Linea maar ben gek van de Sancerre van Ian Stuart. Hij was te duur en ik heb hem bewust niet gepast. Nu is er bij Koonings 50% korting natuurlijk...
Welke Linea heb je gekocht? Zeker weten dat hij prachtig zal zijn hoor!

Vanessa
28-6-2008
 Meld misbruik16-6-2008 20:55:55

hallo patricia!
Dat kleedje van pronovias was ook mijn droomkleedje! Ik heb het gepast en ik moet zeggen dat het mij niet echt stond! Die kant bovenaan was nogal druk en ik vond het nogal 'zwaar' overkomen als je begrijpt wat ik bedoel. Die jurk kost bij pierre-yves 1500 euro. Ik heb een ander kleedje van pronovias gekozen, model lorna, dat mij veel beter past (1290 euro). Dit ziet er ongeveer hetzelfde uit van model maar het is strapless!

Niet twijfelen!
groetjes
Vanessa

Ellen
21-6-2008
 Meld misbruik17-6-2008 9:59:24

Hallo Patricia

Ik viel ook in het begin als een blok voor die stijl van kleedjes met veel kant, maar als ik ze aan deed was het toch dat niet hoor... Te druk, maakte mij veel ouder dan ik was...
Uiteindelijk heb ik getwijfeld tussen twee jurken van pronovias (ook ik viel van bijhet begin als een blok voor dat merk). De eerste jurk die ik aan had en wel mooi vond was jurk 74-75 op jouw website. Die achterkant in kant vond ik een geweldig accent, maar de pareltjes vanvoor stonden mij niet zo aan (de kraag ging er sowieso voor mij af moeten). Uiteindelijk ben ik gegaan voor kleedje 81. Dat vond ik op foto een van de minst mooie van pronovias...maar als ik het aan had was het een van de mooiere.
ik moet eerlijk toegeven dat ik soms nog wegdroom bij die kanten rug van het andere kleedje (de 81 met kanten rug maken ze niet natuurlijk...
hoewel mijn zussen en papa (die mee gingen kiezen) echte fan zijn van sissi-jurken en ze fan waren van heel jurken die ik aan had, waren ze het toch eens dat de 81 (een heel simpele jurk) best bij mij paste. Ze zagen onmiddellijk aan mij dat ik me daar goed in voelde en niet in zo een sissi-jurk...
Zo zie je maar, als je toen die linea gekozen hebt zal het waarschijnlijk toch zijn dat je je daar toen goed in voelde. Het is dat gevoel dat je moet volgen en niet je idee van een jurk op een plaatje die op iemand anders gepresenteerd wordt...
Dat vind ik er toch van.

Groetjes
ellen
21-06-08

Liesbeth
17-5-2008
 Meld misbruik17-6-2008 10:02:28

hey PAtricia

Ik ben getrouwd in een jurk van Pronovias en ze heeft mij €1110 gekost, dus ze hoeven niet noodzakelijk €1500 of meer te kosten.
En het was van de nieuwe collectie.

Ik zou dat kleed dat je nu gezien hebt eens gaan passen. Uiteindelijk ziet alles er op je eigen lichaam helemaal anders uit.
Is het niet wat je gedacht had, dan hou je het bij je huidige kleed.
Is het idd het trouwkleed van je dromen en past het je perfect, dan kan je nog proberen het huidige kleed te verkopen en dit nieuwe te kopen.

Groetjes!

patricia
26-7-2008
 Meld misbruik17-6-2008 10:16:04

Dag iedereen,
Alvast bedankt voor jullie reacties!
Wat eigenlijk het probleem van mijn kleed is (had ik mss eerder moeten vertellen):toen ik mijn kleedje gekozen had vond ik het heel mooi, maar bij de eerste pasbeurt(3maand later) waren mijn ma en ik ervan overtuigd dat het niet dezelfde rok was dan die dat ik aangepast had! In de winkel beweerde men van wel maar mijn sleepje was bij deze rok veel korter dan bij die dat ik gepast had, plus dat het eigenlijk ook te klein was . Ze hebben dat allemaal wel aangepast maar voor mij is het wow-effect voll. weg. Het was bij die pasbeurt een teleurstelling!
Misschien dat jullie mijn verwardheid(!) van nu kunnen begrijpen.
In ieder geval: bedankt voor jullie steun en ik laat het verdere verloop wel weten.
Groetjes,
Patricia

cien
9-5-2009
 Meld misbruik17-6-2008 20:21:39

ga het passen en als je er echt van overtuigd bent laat het dan namaken bij het gouden hart,dan vragen ze er 600euro voor...
doe je huidige jurk dan daan een verhuurwinkel of 2e handswinkel en je komt uit op ongeveer hetzelfde bedrag...

als het niet staat evengoed,maar ga je dromen achterna:)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info