Terug naar overzicht
Beste Barbara, indien je iets wil maken, met muziek (productie, recording,dj...) foto, video, flash, powerpoint...kun je steeds bij mij terecht.www.wijtrouwen.com/discovideo mvg, Rikmeer info@discovideo.be
Hallo, je kan in een regionaal krantje iets laten zetten in de trant van dringed gratis poesjes of een ander beest dat moet je maar zien, wegens allergie ... en maar laten bellen vanaf de dag na hun trouw, je kan ook hun auto te koop zetten in een krantje ook dringend wegens...verhuis naar het buitenland, reactie gegarandeerd.grtz sylvia
ok ik nog eens ja je wou dus voor ´s avonds,ik heb op het feest van mijn broer samen met mijn nonkel schoonbroer en vriendin een tekst geschreven hoe hun dag zou zijn in 2069 dus in de toekomst maar erg grappig dus, hoe ze smorgens opstaan ontbijten en wassen ... we hebben een groot stuk laken genomen en een gat voor hun hoofd erin en daaronder 2gaten voor handen(je kent het misschien uit de jeugdbeweging) twee houden het laken hoog het bruidpaar steekt hun hoofd erdoor en achter hen staan nog twee die hun handen door de gaten steken alles wat de tekst zegd doen ze, dus als ze opstaan en tandjes poetsen dan doet de persoon dit achter hen maar deze ziet hun hoofd niet echt hilarisch ...groetjes sylvia