Terug naar overzicht
Ga eens naar www.boombal.be !Das echt iets voor jullie dan denk ik!Een vriendin van mij geeft op 5 juli 08 haar boombaltrouwfeest! Ik ben benieuwd!Groetjes, Kristien
Van waar ben je? Mijn vriend speelt in een folkbandje. Kijk eens op Youtube en zoek naar Monday Meadows. Ze spelen zowel covers als eigen nummers.
Ik ben van Oostende , West-Vlaanderen.
Beste Wanda,ik ben zelf professioneel violiste en speel regelmatig folkmelodiën...dan best in combinatie met andere strijkers.Voor meer info kan je me gerust contacteren via tantrijn@hotmail.com.Mvg,Sanderijn Verstraeten
Hey,Je kan er nooit vroeg genoeg mee beginnen ;)Ik ben de gitarist van Duas, een akoestische covergroep met eigen nummers.Meer info op www.duas.be GroetjesWouter
beste,Surf even naar www.lesoffs.be en laat je bekoren door hun fantastische folk! Garantie ambiance!groetjes Marianne
Hallo Wanda,Ik las hier je oproep. Zelf speel ik viool in het westels volksorkest. We spelen volksmuziek van eigen bodem en de rest van de wereld. De bezetting is 2 violen en een accordeon. Laat maar weten als je interesse hebt.groeten,Anneke Luytenanneke@haxor.be