TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Lien
16-2-2008
|
16-6-2008 20:33:10
Hey Laila, ik heb je al een mailtje gestuurd hoor... Toeval of niet: ik ben maar 1 cm groter en heb dezelfde confectiemaat ;-) O ja, ik was ook een winterbruidje: echt een aanrader hoor: wij hadden prachtig weer (koud maar een ganse dag zon) terwijl we ons aan veel slechter verwacht hadden natuurlijk... Laat het maar weten als mijn jurk je smaak zou zijn hé. Groetjes, Lien, 121 dagen getrouwd :-)))
|
|
patricia
26-7-2008
|
17-6-2008 15:46:53
Hey, Heb je een voorkeur voor wit of mag het ook poederkleur zijn?( zie collectie Linea Raffaeli) En wat is je maximumbedrag dat je wil spenderen?Het mijne is nieuw (nog niet gedragen want we trouwen op 26/07) maar heb mijn hart verloren aan een ander kleedje dat ik morgen moet gaan passen, dus mss komt het mijne te koop. ik ben 1m66 en mijn kleedje is maat 40. Ik laat nog wel weten of het mijne te koop komt.(Maar dan kan je er al eens over denken) Groetjes, Patricia
|
|
Maya
|
18-6-2008 14:13:40
Beste Laila,
De kleedjes zijn inderdaad allemaal zeer duur! Heb je nog niet gedacht om je kleedje op maat te laten maken? Mijn zus maakt bruids en suitekledij op maat en indien nodig gaat ze zelf mee met jou om de stof te gaan uitkiezen! de prijs is natuurlijk een beetje afhankelijk van hoe gigantisch de jurk moet zijn en of er veel tierlantijntjes aan moeten. Het maximum bedrag dat ze vraagt voor een kleedje is €500, dat is dan wel enkel het werk he! Ikzelf ben ook getrouwd in een kleedje van haar, was toen ook 5 maanden zwanger, het was prachtig! Mijn stof heeft €10 de lopende meter gekost, dus dat is spotgoedkoop!
Ik stuur je een mailte met een foto van ons! groetjes en nog veel succes met de voorbereiding!
|
|
stefanie
19-7-2008
|
18-6-2008 15:36:41
Hey Laila,
Ik trouw pas op 19 juli. Mijn moeder heeft mijn trouwkleed gefinancierd met de voorwaarde daaraan verbonden dat ze wil dat ik mijn trouwkleed na de trouw verkoop. Het kleedje komt uit de collectie van Marylise. Oorspronkelijke kostprijs: 1370€. Ik weet nog niet voor welke prijs ik het kleedje zal verkopen. Zal rond 500-600€ draaien denk ik. Ik ben 1.63cm groot en heb normaal kledingmaat 38-40, trouwkleed zelf is maat 40. (trouwkleed is wel volledig aangepast naar mijn "lichaamsvormen": buste is ingenomen en kleed is op lengte ingelegd)
Als je interesse zou hebben kan ik je begin augustus enkele foto's doorsturen.
Groetjes, Stefanie steftjederous@hotmail.com
|
|
Elisabetta
|
24-7-2008 23:36:21
Dag Laila,
Mocht je nog op zoek zijn naar een speciaal kleedje, dan mag je me altijd mailen. Ik ben 1.66cm en heb maat 38.
Groetjes,
E
elisabettaj@live.com
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|