Terug naar overzicht
Hallo Wanda,Wij trouwen in Putte. Als binnenlocatie nemen wij ofwel de Lamotsite in Mechelen ofwel het brouwershuis van brouwerij Het Anker in Mechelen.Groetjes,Ann
Hey Wanda,Wij trouwen 25 oktober en zijn ook van Duffel. Wij laten onze foto's nemen door fotografe Katrijn en zij stelde voor om bij slecht weer naar één of ander stationnetje te gaan. Dat levert volgens haar mooie foto's op. Ze maakt mooie foto's, dus heb ik daar wel vertrouwen in.We moeten maar hopen op goed weer héIk hoop dat jullie een mooie dag hebben zaterdag! Geniet ervan!Groetjes,Nathaliehttp://kurtceulemans-nathaliedeclercq.bruiloftsite.nl
@ Nathalie.Jou gezichtje komt me bekend voor:-)Het stationnetje van Duffel is niet echt speciaal he.Hopelijk schijnt het zonnetje he.Ik wens Jullie ook veel plezier en geluk toe hoor.Wandaleys@telenet.bemss tips door geven he...
Hoi!'t Is misschien een idee om in het museum van Duffel te gaan, ik weet niet of dit mogelijk is, maar een vraag waard, niet?!Veel succes!Annelies.Tel.: 015 30 72 10 Fax: 015 31 54 01 museum@duffel.be