TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
sarah
18-7-2008
|
16-6-2008 21:04:35
Hey nele,ik ben ook bij primo piano geweest in genk,ben er heel content van,ik heb er mijn droomjurk gevonden.
Geloof me,je weet het als je de juiste jurk aanhebt,je krijgt er een geweldig gevoel van,moeilijk te beschrijven,maar zo voelde ik het.
Veel succes sarah
|
|
Mandy
8-5-2009
|
16-6-2008 22:07:40
Hey,
Ik heb bij mijn jurk niet echt getwijfeld. Als je de jurk van je dromen aan hebt dat voel je eigenlijk wel, daar geef ik Sarah gelijk in. Toen ik die van mij aanhad had ik echt iets van WAUW. Op aanraden van mijn moeder heb ik ze toch niet gelijk besteld en nog een maand gewacht. Maar op een bepaald moment ben ik erover beginnen dromen. En toen moest ik ze gewoon hebben en wist ik dat dat de jurk was.
Hopelijk voel jij het ook meteen. Groetjes van Mandy www.joost-mandy.bruiloftsite.nl
|
|
sarah
18-7-2008
|
17-6-2008 6:50:25
Hey nele,ikke nog es hé.
Wanneer moet je gaan passen bij primo piano? Ik moet volgende vrijdag gaan,laatste keer passen!
grtz sarah
|
|
jessy
18-7-2008
|
17-6-2008 18:26:21
Hallo ik ben zeer NIET tevreden over primo piano ik had eenjurk besteld en een voorschot gegeven maar 1 week later bedacht ik me en wou alles annuleren , ging volgens haar niet ik wou GEEN geld terug , mijn moeder zou er een kostuupje kopen maar dat ging niet volgens haar ? mijn Jurk zou al klaar zijn NA 1 week kan niet hé ik er mee gedreigd dat ik een advocaat zou nemen , en opeens zou ik de helft vanhet geld mogen spenderen aan mijn moeder haar kleren , zo gezegd zo gedaan mijn moeder is door omstandigheden héél wat kilo s vermagegerd en nu willen ze haar kleren niet verkleinen , dat gaat niet volgens haar GEEN SERVICE DAAR BIJ PRIMO PIANO aan mij en mijn moeder zullen ze geen cent meer verdienen ondertussen heb ik mijn DROOMJURK bij PEEREBOOM in maastricht gekocht en dat is TOP SERVICE ben héél content
|
|
Nele
7-2-2009
|
17-6-2008 19:08:56
Hoi Sarah,
volgende woensdag voormiddag. Heb een weekje verlof dus dat komt mij dan goed uit. Succes met je laatste pasbeurt. Groetjes
|
|
Sandra
25-7-2008
|
17-6-2008 21:23:41
hey Nele niet zenuwachtig zijn want dit is gewoon een zeer fijne ervaring, je zult je echt prinses voelen als je al die jurken mag aantrekken, echt heel plezant. En als hij dan komt, je jurk... Tja dan weet je het wel. bij mij welden er ineens traantjes op en ik voelde me alsof er een loodzware last van mijn schouders viel, dat was hem! Geniet ervan en laat iets weten als je de jurk van je dromen gevonden hebt!
|
|
Sabine
5-4-2008
|
29-6-2008 23:49:25
Ik vond mijn kleed in Bree. Super content over de service! Vraag naar verkoopster Leentje, zij is echt geweldig!
En ja, je gevoel zal je zeggen wanneer je JOUW kleed draagt.
(en ja, even later krijg je twijfels, 'is het wel het juiste?', maar die twijfels verdwijnen hoor :-))
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|