Nu Online
Momenteel zijn er 393 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

outlet la sposa

16-6-2008 21:15:27
hallo iedereen. ik zou graag eens gaan naar outlet la sposa en ik vraag me af of er iemand daar al eens is geweest? en valt het een beetje mee?

ann
9-8-2008
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 719

janne
5-9-2008
 Meld misbruik16-6-2008 22:31:11

hey!

Ik ben reeds naar outlet la sposa geweest.
Het valt goed mee. Je moet er natuurlijk wel op iets komen, er is niet zoveel keuze als in een andere winkel natuurlijk. wel de moeite waard om eens binnen te springen, scheelt wel veel in prijs, hoor!

reinhilda

Meld misbruik17-6-2008 0:21:40

Heb je een adres van deze outlet ?

Kim
7-5-2013
 Meld misbruik17-6-2008 7:45:39

Ik ken iemand die er haar jurk gekozen heeft en zij is hééééél tevreden! Je moet natuurlijk wel geluk hebben dat er iets tussenzit dat jij graag zien én in jouw maat aanwezig is. Maar zeker eens gaan kijken, you never know!

Ine
17-4-2009
 Meld misbruik17-6-2008 7:51:21

Hallo,

ik ben er nog niet geweest, maar ik heb wel al een keer gebeld voor een paar inlichtingen en die mevrouw was echt onvriendelijk. Maar ik den kdat ondanks dat toch nog een keer ga kijken, want het scheelt natuurlijk wel ferm in prijs

Ine

ann
9-8-2008
 Meld misbruik17-6-2008 9:20:40

Bedankt voor jullie reactie ik zal zeker es gaan!

Kaatje
23-5-2009
 Meld misbruik17-6-2008 10:22:06

Hey,

De winkel is niet mooi maar je moet zeker eens gaan.
Ik ben dit weekend geweest en heb wel 9 jurken aangehad.
Je moet wel geluk hebben dat je iets vind maar je moet geen afspraak maken dus als je op tijd gaat kijken kun je af en toe eens gaan want er komen wekelijks kleedjes bij.
De prijs scheelt echt enorm en aanpassingen doen ze er ook.
Die vrouw was zeer vriendelijk want we hadden er zo'n 5 al uitgehaald en ze vroeg of we die niet beter eerst pasten maar ik zei dat ik liever tot het einde keek en dan maar wilde passen, zodat ik zeker alles gezien had! Gelukkig want mijn kleedje hing verderop!
Na 9 jurken twijfelde ik over 2, maar had nog een afspraak in de namiddag in een gewone bruidswinkel. Ze vond dat totaal geen probleem dat ik zomaar vertrok. Maar ben na die afspraak toch terug gegaan, ik was verkocht...
Voor die prijs heb je dan ook nog eens echt kwaliteit hé...

Groetjes en laat iets weten hé...
Kaat

ann
9-8-2008
 Meld misbruik17-6-2008 18:17:06

hey kaatje,
Dat klinkt als muziek in mijn oren hehe ik ben blij dat het zo goed is megevallen!
Ik denk dat ik zaterdag eens zal gaan ik hoop dat het niet te druk zal zijn. en dat ik iets zal vinden :D scheelt het echt zo veel in prijs??? amaai dan is het zeker de moeite :D

groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...