Nu Online
Momenteel zijn er 605 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kleding kinderen

17-6-2008 7:27:46
Hoi allemaal,
Wij trouwen in oktober en wouden onze kinderen graag een kostuum aan doen. Zij zijn 2 en 4 jaar oud. Weten jullie waar ik dat kan kopen? Regio Limburg? Nederlands Limburg?

Petra
4-10-2008
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 984

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik17-6-2008 7:42:24

in de quellinstraat in antwerpen zit er een winkel, over babycars.
bij princess in antwerpen ook, maar die kosten zo'n 400 euro per kostuum (armani en ralph lauren)

Debby
8-8-2009
 Meld misbruik17-6-2008 9:51:31

Hey,

Je kan eht ook huren in een winkel in roeselare...effe googlen en dan kom je er zo terecht!

Groetjes,
Debby
8/8/2009

evy
1-3-2009
 Meld misbruik17-6-2008 11:09:56

In Heusden Zolder heb je een bruidswinkel Sposa(koolmijnlaan). Zij verkopen ook kostuumpjes voor kindjes. De keuze is wel beperkt.
Wij zijn vrijdag naar Spijkenisse gereden. Daar zit Humpiedump(.nl) met een prachtig winkeltje. Wij kochten het kostuumpje voor ons zoontje (2j) daar. 3-delig pak, das, 2 hemdjes, riempje en schoenen voor 86€. Echt super!

Els

Meld misbruik17-6-2008 12:12:40

Hey!

Wij trouwen ook in oktober, de 25ste!

Gaan nog even geduldig wachten op de nieuwe collectie, die zou uitkomen na de solden... dus ergens juli-augustus kunnen we eraan beginnen.

Zou nu nog niks kopen, want die bengels kunnen erg snel groeien he. Ook voor schoentjes vind ik het nu te vroeg, met zomerschoentjes gaan ze dan niks meer kunnen doen vrees ik!

Wij gaan eens kijken bij Folieke (Hasselt)en Max & Maxime (Tongeren).

Succes ermee!

Groetjes,
Els

www.elsenphilip.bruiloftsite.nl

Mieke
1-8-2008
 Meld misbruik17-6-2008 16:16:36

Dag Petra

Je kan mooie 3-delige kostuums bestellen bij www.kiddiekindermode.nl
snelle levering, zéér goedkoop en toch mooi!

Groetjes,
Mieke

jessy
18-7-2008
 Meld misbruik17-6-2008 18:18:21

hallo
ik ben ook van limburg en nog 31 dagen dan trouwen wij
wij hebben 4 bruidskindjes waarvan 3jongens en hebben alle drie een kostuumpje aan , we hebben ze van op de markt in Luik
ze kosten maar 25 euro het stuk , is goed voor de kindjes dan vind ik het ook niet zo erg als ze vuil of stuk moesten gaan en het is echt héél schattig et een strikje of das er bij , en de gekleede schoentjes voor er onder hebben we van uit de shoe discount hééél mooi we kijken er echt naar uit .
mijn bruidskindjes zijn nu 19 maanden en 2 jaar , persoonlijk zou ik er niet teveel geld aan uit geven

Gwendy
8-8-2008
 Meld misbruik17-6-2008 20:43:30

Hoi Petra,
Ik ben zelf lang op zoek geweest naar een kostuumpje voor mijn 2 bruidskindjes (mijn zoontje van 4 maat 110 en een vriendje van 4 maat 98). De meesten waren gewoon veel te duur, te meer omdat ze het toch maar 1 keer zullen dragen.

Eerder toevallig kwam ik in Antwerpen in de Offerandestraat terecht.(ik ben wel van Antwerpen). Daar zijn meerdere Marokkaanse/Turkse winkeltjes. Daar hebben ze veel kostuumpjes voor kindjes en supermooie kleedjes voor meisjes, echt mini trouwkleedjes. Om een lang verhaal kort te maken, ik heb nu 2 5-delige kostuumpjes (broek-vest-gilet-hemd-das) voor en nu komt het €56 voor de 2 !!!! En geloof me of niet, ze zijn supermooi.

Het is voor jou natuurlijk misschien wel een trip naar Antwerpen maar zeker de moeite waard. Mischien hebben ze bij jou in de buurt ook wel zo'n Marokkaanse/Turkse winkels.

Als je wil geef je me je email-adres door dan stuur ik je een paar foto'kes van mijn zoontje met zijn kostuum.

Groetjes
Gwendy
08.08.08

shirley
12-7-2008
 Meld misbruik18-6-2008 8:58:11

hoi gwendy,
kun je ze ook eens naar mij doorsturen?
alavst bedankt
shirley
jimmyacx@hotmail.com

Gwendy
8-8-2008
 Meld misbruik18-6-2008 22:48:46

@ Shirley

de fotokes zijn verstuurd.

Groetjes
Gwendy

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...