Terug naar overzicht
Bij ons waren er twaalf plaatsen ofzo scheef achter onder gezet.Dat waren drie rijen geloof ik. Daar zaten onze ouders, zussen & broer, grootouders en getuigen. Wie vanvoor of vanachter zit deed er bij ons niet toe. Dat was naargelang waar de mensen zelf wilden zitten.Ik denk niet dat de pastoor daar moeilijk zal over doen. Je moet enkel zien dat je ouders dat goed vinden hé, want ik vind nu wel dat zij de eerste keuze hebben :-)
Het is toch, dacht ik, de gewoonte dat de eerste rij de ouders, broers en zussen (met vriend of vriendin)zijn, eventueel ook de getuigen. En de grootouders pas op de tweede rij. Of op de gewone plaatsen geen "ereplaatsen". Hangt ook een beetje af van de grote van de familie en de band met de grootouders.groeten
voor zover ik weet zit op de eerste rij de mensen die in suite lopen om het even wie dat is ...
Hallo Had er zelf nog niet bij nagedacht... maar ik zou zeggen wie er bij mij op de eerste rij zit... liefst onze ouders, maar grootouders kan voor mij ook gerust. En dan aansluitend broers en zussen en getuigen. Dat zou bij ons in totaal ongeveer 27 man zijn. An