Terug naar overzicht
Hoi Wanda,Ik denk dat een hoepelrok zonder hoepels gewoonweg niet bestaat. Hoe kan de rok anders wijd staan? Met zo'n ouderwetse onderrok van vroeger haal je niet het zelfde resultaat...Kan een bruidswinkel je niet verder helpen?Veel succes allesinds!xxxwww.thierry-amber.bruiloftsite.nl nog 53 dagen
Wanda,die van mij heeft alleen één enkele ring vanonder,is da wa je bedoelt??Grtz sarah
Ja en nee,Ik had graag ene gehad zonder ringen of zo weinig mogelijk, Ik weet dat ze bestaan, maar heb geen tijd meer om die online te bestellen. Volgende week dinsdag moet ik mijn kleedje gaan ophalen en kan daar een huren, maar kan deze niet optijd binnenleveren, dus ben ik opzoek naar iets naar men zin he:-)Heb je er een fotoo'tje van?wandaleys@telenet.beMet vriendelijk groetjes wanda
De mijne heeft ook 1 ring onderaan en koop hem gewoon in de bruidswinkel zelf, 29euro.
Ik kan je nog geen foto bezorgen,heb hem nog niet hier.Maar anders moet je eens naar een andere bruidswinkel bellen.Hadden ze bij jou in de bruidswinkel zo gen?Ofwel kon ik het huren voorr 50 euro,ofwel kon ik het kopen voor 10 euro.Heb hem dan ma gekocht.Grtz sarah
en vanwaar komt uw kleedje misschien?
Van primo piano in genk.Grtz sarah