Terug naar overzicht
Ik draag alvast een serieuze hoepelrok onder mijn kleed (1 diameter).Groetjes, Jenny
Ik draag er ook één, maakt echt wel een magisch verschil!!!
Hey LiesbetIk heb ook een hoepel onder mijn rok wel geen super wijde maar toch voldoende zodat mijn A lijn rok mooi valtgroetjes ELine05/09/2008
O ja even vergeten te vermeldenbij mij zit er onderaan 1 ring, wel redelijk flexibel en zogroetjes ELine05/09/2008
Ik ga er ook eentje dragen,dan valt mijn kleedje veel mooier.Heb die gekocht in de winkel van m'n bruidskledij voor "maar" 10 euro.Grtz sarah
Persoonlijk vind ik een hoepelrok niet zo mooi. Bij mij was het kleed (A-lijn) vanonder ondersteund door "voile", daardoor viel mijn kleed ook mooi.
ik draag er ook een, mijn kleed viel veel mooier, het was een groot verschil,met of zondergr nog 3 dagen te gaan
Ik heb er ook ééntje. het maakt mijn kleed echt af. maar 't hangt een beetje af van welk model van kleed je hebt, denk ik.
ik ook!Als je wijde jurk hebt met sleep vergemakkelijkt een hoepel het stappen, het creëert ruimte om je voeten te stappen. Zonder hoepel klapt de jurk vooraan naar binnen tussen je benen en da's geen zicht natuurlijk. Dus zeker als je dergelijk model jurk hebt: doen!