Nu Online
Momenteel zijn er 410 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

hET WAS EEN SUPER DAG

17-6-2008 10:57:06
Hallo iedereen,

Wij zijn afgelopen zaterdag getrouwd. Het weer heeft on seen beetje in de steek gelaten maar heeft onze mooitste dag van ons leven niet verpest. Absoluut niet. We hebben alleen regen gehad toen we de kerk binnen gingen. Maar de zangeressen hebben dit snel doen vergeten door hun super mooie liedjes.
Het was een dag om nooit te vergeten en het feest was super tof. Hiervoor een dikke pluim an het Molenhof in Ravels.
Die mensen zijn super en profesioneel.
Ze nemen alles uit handen zodat wij en de suite alleen maar moeten genieten.
Het eten was voortreffelijk.
De dj heeft ermee vorr gezorgd da de dansvloer geen minuut leeg heeft gestaan en tot in de vroege uurtjes heeft gedraaid.
Voor de toekomstige bruidjes en bruidegommen ik kan maar 1 tip geven gennieten genieten en nog eesn genieten want de dag vliegt voorbij.

Superveel groetjes
Mevr MOESKOPS

annick
14-6-2008
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 1073

evy
1-3-2009
 Meld misbruik17-6-2008 11:05:20

Gefeliciteerd Mevr. Moeskops :)

Ben ik blij om te lezen dat jullie tevreden zijn over het Molenhof. Wij trouwen daar binnen 45 dagen :)

En nu mijn vragen... haha
Kozen jullie voor buffet of menu aan tafel? Wij twijfelen tussen buffet en trouwfuifformule.
Welke dj hadden jullie?

Genieten gaan wij zeker!

Profiteer van de wittebroodsweken!!

Groetjes Evy
01-08-2008

dorien
4-10-2008
 Meld misbruik17-6-2008 12:07:36

Hey annick

dikke proficiat met jullie huwelijk!
welke zangeressen hebben jullie gevraagd om te zingen tijdens jullie viering?

groetjes,
Dorien

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...