Nu Online
Momenteel zijn er 468 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

weddingplanner

17-6-2008 11:24:59
Hoi hoi, heeft er al iemand ervaring met een weddingplanner. Enig idee wat zo een bureau gemiddeld vraagt voor de diensten die ze leveren?
Wij staan nog maar aan de start van de voorbereidingen (zijn nog maar twee weken verloofd) maar alle tips en ervaringen zijn uiteraard welkom. Ook tips in verband met een prachtige, groene locatie in de zuiderkempen zijn welkom!

Ans
8-8-2009
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 436

Amber
9-8-2008
 Meld misbruik17-6-2008 14:38:33

Hey,

Dan kan je best eens offertes opvragen bij die weddingplanners. Hangt ervan af welke diensten je wilt denk ik.

Groetjes,
Amber
nog 53 dagen.

Mieke
1-8-2008
 Meld misbruik17-6-2008 16:09:29

Dag Ans

Wij werken samen met Carlos De Waeghe van Weddings and Fun (regio Oost-Vlaanderen). Zij bestaan volgende maand 1 jaar. Carlos heeft mee gewerkt aan de volledige organisatie, opzoekingen en zal op de dag zelf ook alles regelen A tot Z. Bel hem zeker een keertje op als je prijsbewust verder geholpen wil worden.
0497/55.14.90

Veel succes!

Mieke
01/08/08

Anne

Meld misbruik18-6-2008 11:14:38

Hallo,

Wij maken gebruik van dream event.
We hebben er nog geen moment spijt van, ik kan je het zeker aanraden.

Vele groetjes,
Ann

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...