Nu Online
Momenteel zijn er 523 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

planning + locaties

19-4-2005 12:24:23
Hallo

Wij gaan volgend jaar in juli trouwen, nog een goed jaartje dus maar wij zijn toch al volop met de voorbereidingen bezig. De mis, de ceremonie en de feestzaal ligt al vast. Nu vroeg ik me eigenlijk toch nog af hoelang op voorhand je alles moet klaarhebben, zoals misboekjes, trouwkleed, uitnodigingen, enzo .... Ook zijn we op zoek naar een mooie binnen en buitenlocatie in de regio Lokeren - Zele - Wetteren - Laarne - Overmere

Alvast bedankt voor jullie hulp

Sofie
22-7-2006
Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 603

Ann
2-7-2005
 Meld misbruik19-4-2005 13:16:34

Hoi Sofie,
We trouwen dit jaar in juli en in november ben ik voor mijn kleedje gegaan. Toen was de nieuwe collectie 2005 binnen. We zijn nu volop onze uitnodigingen aan het finaliseren aangezien die tot 6 à 8 weken voor het feest moeten worden verstuurd. Misboekje is ook klaar maar we hebben nog de goedkeuring van de priester nodig.

Groetjes,
Ann
Nog 74 dagen

Lindsay
6-5-2006
 Meld misbruik19-4-2005 14:04:01

Wij trouwen op 06.05.06. Waar wij van geschrokken zijn, zijn de ceremoniewagens. Toen we in januari ons budget aan 't opstellen waren, heb ik zowat rondgebeld voor prijzen. De auto die we wilden, was al op 2 plaatsen bezet op onze dag. Dus zijn we dan maar in gang geschoten en begin februari hebben we de auto dan maar vastgelegd.

Ook de fotograaf kan je best goed op voorhand boeken.

Voor de rest denk ik dat je nog tijd genoeg hebt.

Bij ons liggen volgende dingen vast: feestzaal, kerk, gemeentehuis, bruidsauto en fotograaf.

An
13-8-2005
 Meld misbruik19-4-2005 18:35:46

Hoi..
Je bent er vroeg bij.. Als je de foto- en/of videograaf, en de burgemeester nog reserveert, denk ik dat je het belangrijkste al hebt. Voor je kleed, kan je al eens gaan kijken maar k zou zeker wachten op de nieuwe collectie die sept-okt-nov uitkomt. Misboekje ed.. je kan al wat voorbeelden zoeken en misschien er al eens over denken, je hebt zeker nog tijd genoeg hoor. Wij trouwen 13-08-05.. alles ligt, zijn met de uitnodigingen en misboekje bezig. Alles valt wel in de plooi.
Veel succes!
An

Veerle
8-7-2006
 Meld misbruik19-4-2005 21:09:18

Wij huwen ook in juli 2006.

Bij ons liggen de feestzaal, de traiteur en de fotograaf al vast.

De rest laten we nog wat rusten.

Veel plezier met de voorbereidingen!

Sophie
24-9-2005
 Meld misbruik19-4-2005 21:48:31

Ik trouw binnen een paar maand en moet nog aan het misboekje beginnen, moet nog alles plannen met onze ceremoniemeester, de uitnodigingen, enz.
Ik zou nu het meest belangrijke vastleggen zoals feestzaal, fotograaf en dj. Maar voor de rest: nog tijd in overschot!!!
Anders heb je amper nog iets te doen volgend jaar.
A propos: de drukker zei dat we nog ruim tijd genoeg hadden als we 4 maand voor ons huwelijk gingen: uitnodgingen verstuur je normaal maar 6 à 8 weken voor de trouw.

Groeten
Sophie

Sofie
22-7-2006
 Meld misbruik20-4-2005 12:07:45

Bedankt voor jullie reactie, juist met de fotograaf ben ik nog aan het onderhandelen maar die zal dan ook wel volgende maand vastliggen. Dus het belangrijkste staat inderdaad wel vast hoor. Ik kan gewoon niet wachten om trouwkleren te passen eigenlijk, maar het is nog vroeg natuurlijk ik wacht wel op de nieuwe collectie dan. En weet er niemand een locatie voor foto's trekken in mijn buurt?

groetjes
sofie

Sofie
22-7-2006
 Meld misbruik20-4-2005 12:29:14

Nog een vraagje, ik heb in februari gebeld naar het gemeentehuis om ons wettelijk huwelijk vast te leggen. Maar die mevrouw zei dat ik nog veel te vroeg was en dat ik pas op het einde van het jaar eens moet terugbellen. Toch raar als ik jullie reactie lees dat je van in het begin al moet vastleggen. En we zouden graag op 1 dag het wettelijk en kerkelijk huwelijk vastleggen. maar ik heb schrik dat we te laat gaan zijn als ik het pas in december vastleg

Vanessa
9-9-2005
 Meld misbruik20-4-2005 12:37:49

Dag Sofie

Je bent echt wel vroeg bezig hoor.
Voor het gemeentehuis: inderdaad, je bent veel te vroeg.
Zoals die mevrouw zegt: december is absoluut goed om terug te gaan.

Wij trouwen op 9 september dit jaar en hebben het gemeentehuis in februari vastgelegd: er was nog niemand ingeschreven voor de periode dat wij trouwden!

I.v.m. uw buitenlocatie: wij zijn van Massemen (tegen Wetteren) en gaan waarschijnlijk de foto's in het Prinsenhof in Gent nemen.
Maar je hebt nog genoeg tijd om rond te rijden en op zoek te gaan naar een mooie locatie.

Wat je inderdaad nu misschien nog kan vastleggen is een fotograaf, maar daar heb je ook nog tijd voor.

Groetjes
Vanessa

Sofie
22-7-2006
 Meld misbruik21-4-2005 12:14:28

Bedankt hoor nu kan ik mij tenminste rustig voorbereiden naar de dag, nu weet ik tenminste hoeveel tijd ik nog heb om alles klaar te hebben

els

Meld misbruik12-5-2005 11:34:46

In Overmere heb je natuurlijk het donkmeer, verder heb je nog veel mooie plekjes. Je kan best eens komen fietsen en wandelen in Overmere-Berlare en dan zal je zeker mooie plekjes vinden.

Ikzelf ben van Overmere en trouw volgend jaar in juli. Ben al op de gemeente langsgeweest en je kan bij ons al een datum en plaats (want je kan ook in één van de dorpen trouwen) reserveren, je moet dan daarna teruggaan voor de ondertrouw.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...