Terug naar overzicht
Hoi Karen,Wij hebben ons avondfeest op 02/08/2008 in De Kleine Graaf. We wisten ook niet goed wat te verwachten maar we waren een jaar geleden voorbij deze locatie gefietst en toen zeiden we: als we ooit trouwen gaat hier het avondfeest zijn.Via verschillende mensen in onze familie- en vriendenkring kregen we goede commentaren hierover. En zelf vonden we het een super prachtige locatie. Enkele weken geleden zijn mijn toekomstige schoonouders hier naar een feest geweest en ze vonden het geweldig. Er waren slechts enkele negatieve puntjes maar die zouden al opgelost zijn: Het eten voor de laatste tafels was niet meer helemaal warm, maar als je met 2 bufetten gaat werken is dit snel opgelost. Mocht je nog vragen hebben, mail me gerust en na 2 augustus kan ik je een hele review geven!!groetjesKim02/08/08http://erwinenkim.bruiloftsite.nl
Kimheel erg bedankt voor je reactie. Als je inderdaad een verslagje wilt uitbrengen na jouw trouwfeest, dat zou super zijn! De locatie is inderdaad prachtig, ik was ook meteen verkocht. Hebben jullie veel gasten op het avondfeest? Wij doen het (bewust) kleinschalig, 90 pers. receptie, 60 avondfeest. We vinden het wel spijtig dat ze bij de kleine graaf geen buffetformule doen onder de 80 pers. Daar moeten we toch nog iets op vinden, zeker voor de hoofdschotel(grote eters in de familie). Nog eens bedankt, ik kom in augustus zeker zoeken naar jouw ervaringen met de kleine graaf!
Hoi Karen,Wij hebben geen receptie (die houden wij bij mijn ouders thuis). Het avondfeest begint om 19u. We hebben 103 mensen uitgenodigd, maar dat betekent niet dat er ook zoveel gaan komen natuurlijk. Wij waren begonnen met 80 personen (en dat was eerst ook zo aan De Kleine Graaf gezegd). Dus raar dat jullie geen buffetformule krijgen. Wij hebben buffet de kleine graaf.Groetjeskim
Hey!Wij hebben er vorig jaar een feest gehad en dat was super!!!Voor ons huwelijk zijn we er ook gaan informeren, maar jammer genoeg is de zaal te klein voor ons avondfeest. (zo'n 200mensen) Mochten we hiervoor kiezen, dan moet er geschoven worden met tafels enzo om dansvloer te creeëren... en dat zien we niet zitten.Alleszinds een prachtlocatie!Groetjes,Elswww.elsenphilip.bruiloftsite.nl
In de kleine graaf hebben we in juni ons personeelsfeest gehad en we waren allemaal onder de indruk van de locatie; echt *ideaal* voor een trouwfeest! Het eten was lekker, zeer goed verzorgd en de bediening verliep vlot en netjes (walking dinner). Ik denk wel dat het een aanrader is!