Terug naar overzicht
halloin instituut naturelle,kan je dat heb ik hier al eerder gelezen, je kan altijd eens kijken op hun site via google.veel succes
Goed adres, waar ik zelf al geweest ben:MoyartMartelaarslaan te Gentwebsite: www.moyart.be Je krijgt heel veel uitleg en ze stellen je echt op uw gemak. Ook een heel goed resultaat!
Inderdaad, in instituut naturelle uit evergemwww.instituunaturelle.be
oeps foutjewww.instituutnaturelle.be
Ik heb ook tanning gedaan voor mijn huwelijk. Ik moet je wel zeggen dat het 'afgaat'. Bij mijn laatste pasbeurt hebben ze mijn kleed nog serieus onder handen moeten nemen om het proper te krijgen voor de trouw. Het resultaat mag er wel zijn en het ziet er heel natuurlijk uit. Maar toch best opletten met een (wit) trouwkleed.
hey nancyIk heb voor de communie van mijn dochter bij Moyart geweest en het resultaat was prachtig.Je word uitgebreid ingelicht en heel vriendelijke mensen.MoyartMartelaarslaan te gentwww.moyart.be Zowel ik als mijn ventje laten het doen voor onze dagGroetjes natacha25/07/2008
Hoi!Bedankt voor jullie reacties! Ik heb een afspraak gemaakt in Moyart. Ben benieuwd naar het resultaat!Nancy