TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Lien
30-8-2008
|
17-6-2008 17:35:17
Ik trouw in augustus en ben in november vorig jaar voor de eerste keer gaan passen. Ik eindigde eveneens met 2 kleedjes van REMBO, het éne wit, en het andere vuurrood... Ik ben uiteindelijk voor het rode gegaan, het past beter bij mijn bleek velletje en ik hou er wel van om een beetje anders te doen... De reacties zullen zeker verdeeld zijn, maar ik ben nog steeds tevreden met mijn keuze. Misschien eens polsen bij je verloofde wat hij vindt van een gekleurde bruidjurk? Of een vriendin meenemen voor een tweede mening?
Veel succes! Lien
|
|
Lieselot
5-7-2008
|
17-6-2008 17:48:25
Als je het graag ziet, je staat ermee, en je voelt je er goed in, zou ik zeker niet twijfelen! Het moet toch niet altijd wit zijn he?!
Veel succes
Lieselot 05/07/08
|
|
Dorine
|
17-6-2008 18:05:31
Heb het bordaux-roze kleedje gezien in de winkel en het is echt prachtig, de naam is ANTIGUA. Het witte heb ik niet gezien, ziet er ook mooi uit op de site, de naam is AZURE. Zal moeilijk kiezen zijn, zou nog eens passen en ga af op je eerste wow-gevoel! Succes met je keuze. GROETEN
|
|
Ilka
7-6-2008
|
17-6-2008 20:44:13
Hoi
ik ben 7 juni getrouwd en ik was een bruidje in het tweede kleedje van rembo (roze met bordaux rok). Ik heb ONGELOOFELIJK VEEL complimenten gekregen!! Vooral in de aard van: mooiste bruid ooit gezien, met een ander kleedje was je niet zo mooi geweest, je staat heel mooi met het rood... etc etc... En ik maar stressen dat de mensen niet te hard zouden verschieten. Maar nee echt het tegendeel!! Ik ben namelelijk blond met een bleek velleke maar dat rood deed mijn lichte "look" alle eer aan. Zelfs de fotograaf was er helemaal weg van. Bovendien hebben we het fuchsia doorgetrokken naar themakleur. Mijn tafeldecoratie was ook in dat flashy roze. Dus ik kan maar 1 ding zeggen: doen!!!!!!
Je moet maar eens lezen op www.davidenilka.be bij de comments van 9 juni!
Ps: ik heb het wel besproken met mijn vriend. Die had mij niet gezien in het kleedje maar wist wel over welk het ging. Bovendien hadden we voor hem een mooie bordauxdas gevonden die heel mooi bij mijn kleedje paste... (ook daar hebben we veel positieve commentaar op gekregen).
groetjes ilka
|
|
Kim
7-5-2013
|
17-6-2008 21:29:47
Ik heb ook HEEL ERG getwijfeld! Ik nam twee vriendinnen (afzonderlijk) en de mama's mee.
De ene vriendin wilde een wit kleed, mocht opvallend maar "moest" wit zijn. Toen verwaterde ik al van "mijn" kleed... Een lila met wit... Heel romantisch!
De mama's waren ook overtuigd van het witte en ik was al helemaal van plan om het te kopen. Heel voorzichtig vroeg ik nog eens om toch het lila-roze te passen...
En toen het gordijn openging sprongen de tranen in de oogjes van de mama's en mijn getuige. Heerlijk dus, en ik ben er zeker van dat mijn schat het ook wel "magisch" zal vinden. Wit hoeft niet persé, je moet dragen waar JIJ je goed in voelt!
Ik heb vooral gedacht aan het feit dat het maar EEN keer kan zijn... Dus kan je maar één kleed kiezen en ik denk dat ik er spijt van gehad zou hebben om het niet te kiezen...
Groetjes en veel succes met de keuze!
|
|
Inge
14-7-2009
|
17-6-2008 21:56:38
Hallo,
ik vind ze allebei heel mooi. Heb zelf een kleedje in het metallic gekocht (staat ook op de site, model met halter en roze bloemen op de zijkant. Ik ging ook witte kleedjes passen en mijn zus vond dat ik dat kleedje eens moest passen. En ik vond het prachtig, stond me veel beter dan al de witte kleedjes. Dus niet twijfelen, gewoon je zin doen!
Groetjes, Inge
|
|
Tineke
13-9-2008
|
17-6-2008 22:23:34
hey,
Ik trouw in september en heb kleedje nummer 8.Het witte, ikzelf hou van wel van het volledige sprookje. Het best is idd eens bespreken met je vriend en een andere persoon meepakken.
|
|
Mandy
8-5-2009
|
17-6-2008 22:43:26
Hey,
Ik heb dat flashy kleedje ook aan gehad want ik vond het fantastisch, maar het paste niet echt bij mijn looks zal ik maar zeggen. Het is een fantastisch mooi kleedje en als het bij jou past zou ik het zeker doen.
Succes www.joost-mandy.bruiloftsite.nl
|
|
Mandy
8-5-2009
|
17-6-2008 22:43:29
Hey,
Ik heb dat flashy kleedje ook aan gehad want ik vond het fantastisch, maar het paste niet echt bij mijn looks zal ik maar zeggen. Het is een fantastisch mooi kleedje en als het bij jou past zou ik het zeker doen.
|
|
Mandy
8-5-2009
|
17-6-2008 22:43:33
Hey,
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|