Terug naar overzicht
Laat u potverdikke niet op uw kop zitten en eis gewoon die andere schoen in de juiste maat!Dit is toch écht geen manier van handelen!!!!!
Dit zou ik ook nie pikken nee.Daar moet je het niet bij laten hoor!!!!Da is toch nie te doen,in iedere schoenwinkel waar je schoenen koopt controleren ze da toch tegoei.Waar ligt die boetiek?Dan weet ik zeker da ik daar nooit binnen ga.Grtz sarah
in oostende in de kapellestraat
Jolene,Ik zou zeker teruggaan en de juiste maat eisen. Zeg hen dat die andere maat echt niet goed zit. Je betaalde voor een linkse en een rechtse hé! Desnoods maak je een scène in de winkel als er wat volk binnen is en verwijt hen hun onproffesionaliteit. (indien nodig moet je dit eens thuis oefenen voor de spiegel ;) )Maar aljeblieft, laat het hier neit bij!
hallo jolene,amai das wel straf da!!! ge moet maar durven e! das niet uw schuld dat ge 2 verschillende schoenen hebt. ik zou mij niet laten afschepen al moest ik moord en brand schreeuwen midden in da winkel....ik zou mijn geld terug willen of een ander paar schoenen! en dan liefst een linkse en een rechtse.suucces en laat u niet doen