Terug naar overzicht
in welke gemeente zijn jullie gaan wonen? en van waar komen jullie ?Groetjes Cindy
bij ons kan je simpelweg op zaterdagnamiddag niet trouwen... die mensen mogen toch ook een beetje van hun weekend genieten zeker??
StéBij ons, in Beernem is dit ook zo hoor. Je krijgt voorrang als je trouwt voor de kerk. Ik weet dat dit in Oostkamp ook het geval is, want een vriendin trouwt er enkel voor de wet. Ik vind het ook discriminerend naar de mensen toe die niet voor de kerk trouwen.GroetjesValerie
Bij ons kan je op zaterdag enkel tussen 11.00 en 13.00 trouwen. Maar als ik van jou was zou ik nu al de burgemeester contacteren en jullie situatie uitleggen.Gr,Ann
Hey,Bij ons wordt er in principe en bij voorkeur ook niet getrouwd op zaterdag. Wil je dat toch, moet je persoonlijk contact opnemen met de burgemeester. Wij hebben dat dan ook gedaan en t was geen enkel probleem. Als ik jou was, zou ik gewoon bellen met de burgemeester.. t zijn ook maar gewone mensen hoor..Groetjes en veel succes!An
Wij mogen ook niet huwen op zaterdagnamiddag, maar het mag dan ook voor niemand dus ik heb er geen probleem mee...Maar als het voor de ene mag, dan voor de andere ook. Ik zou dus nu al bellen.Trouwens, het is niet omdat je niet voor de kerk trouwt dat er geen andere huwelijksplechtigheid meer volgt! Wij huwen ook niet voor de kerk, maar hebben wel nog een vrijzinnige huwelijksviering na ons wettelijk huwelijk...