Terug naar overzicht
Hey,Er is een keigoeie bloemist in de Brederodestraat, op het hoekje van het halvemaanpleintje. Supermooie bloemen, en zeer redelijk van prijs. Wij wilden ook graag met hen werken voor onzen trouw, maar in juli zijn ze jammer genoeg op verlof. Als je geïnteresseerd bent, zoek ik wel eens op hoe hij nu ook alweer heet.Succes!Karolien19/07/08
@KarolienBedankt voor de tip! Die bloemist weet ik inderdaad zijn nu ik erop nadenk. Ik ben er wel nog nooit binnen geweest, dus dat zal ik dan maar eens dringend moeten doen :o).Groetjes, Jenny
Hallo Jenifer,Wij gaan altijd naar dezelfde bloemenwinkel, 'Kiekeboe' aan de Diksmuidelaan 30 in Berchem (buurt Berchem station-Gitschotellei). Een creatieve bloembinderij en volgens mij maken ze daar ook bruidsboeketten. De mensen zijn heel vriendelijk en persoonlijk. Ik ben er zeker van dat je daar je smaak vindt. Wij gaan daar zeker horen.Christine
hallo,ik ben helemaal fan van dot the shop in de begijnenstraat (over de gevangenis). Luk daar gaat ook mijn bruidsboeket maken en ik ben er helemaal gerust in :)