TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Eva
14-6-2008
|
18-6-2008 15:41:16
Hallo Nele,
Wij zijn ondertussen 4 dagen getrouwd en hebben onze kledij bij cermo gehaald. Ze hebben er eveneens heel veel suitekledij. Niet allemaal goedkoop maar super chique. Tis echt een klasse zaak en wij zijn er van begin tot einde heel goed geholpen. Niets dan lof. Toen we de eerste keer daar kwamen stond een vrouw ons op te wachten en we mochten door heel de winkel kleedjes selecteren. dmv een gekleurd ringetje rond de kapstok te hangen. Nadien werden die kleedjes bij je gehangen en konden de pasbeurten beginnen. Wat ik ook wel heel leuk vond is dat ze altijd eerlijk was, als er een kleedje niet bij je paste (hoe duur het ook was) dan zei ze dat ook wel. Mijn man heeft zijn kostuum er ook gevonden. Een zekere aanrader.
Onderstaande link staan foto's van onze bruiloft, en onze kleren natuurlijk:
http://www.pixagogo.be/6733914222
groetjes
|
|
danielle
8-8-2008
|
18-6-2008 17:45:16
hey, wij trouwen op 8/8/08 (origineel he, hihi) dus moeten nog 51 dagen wachten op de grote dag. Kijk er enorm naar uit... Ook wij zijn onze kleren (zowel ik als mijn toekomstige, en mijn moeder) zijn onze kleren gaan halen in Cermo Turnhout. Ik had van die eerste pasdag best wel wat schrik, wist ook nie wa te verwachten... Maar het was idd een zalige dag, die ik altijd zal blijven herinneren. Je moet wel een afspraak maken van te voren (gewoon eens even bellen) en dan trekken ze een 3tal uurtjes voor je uit (heb je echt wel nodig, lijkt lang maar vlieeeeeeegt voorbij). Als je binnenkomt word er direct een verkoopster aan je toegewezen, die direct vraagt of je al een bepaald idee hebt hoe je jurk eruit moet zien (kleine tip: zeg dat je openstaat voor alles. Heb ik ook gedaan, hoewel ik wel wist wat ik wou. Uiteindelijk heb ik iets helemaal anders gekozen, iets wat ik voorheen dacht niet mee te staa, maar was echt veeeeeeel mooier dan hetgeen ik in gedachten had). Ze gaan met jou de hele winkel door en laten elk kleedje zien, waarna jij mag zeggen of je het wil passen of niet. Daarna word je naar een (reuze) kleedkamer geleid, en brengen ze de kleedjes naar je toe. Ze zijn inderdaad zeer vriendelijk en geven echt hun mening (ze hebben mij een paar keer gezegd dat ze het niet zo mooi vonden staan bij mij, en ik kon dat wel apprecieren). Mannenkleren hebben ze niet meer, daar zijn ze dit jaar mee gestopt om meer plaats te hebben voor suite- en bruidskleding... Nog een tip, als het gaat moet je na oktober gaan, dan hangt de nieuwe collectie er... (die verdwijnt er rond februari, nu hangen er nog heel veel kleedjes hoor)...
Groetjes danielle
|
|
mireille
20-12-2008
|
19-6-2008 16:36:34
Hallo,
Ja ik ben ook naar cermo geweest voor mijn kleed en het daar ook gevonden. Mijn mama heeft haar kleding ook al voor de trouw, ook bij Cermo. Voor we vertrokken zei ik nog :"ik beslis niets vandaag want wil veel passen" niet dus, ik pas inderdaad veel maar besliste dezelfde dag nog. Ze waren er super vriendelijk, namen hun tijd, inderdaad een reuze paskamer en ik mocht passen wat ik wilde. Ik voelde mij toen al een princes. Super vriendelijk, echta aanrader. Ik kijk al uit naar de volgende pas !!!
|
|
emilie
|
19-6-2008 17:29:11
ook mijn kleedje komt van cermo. Ik werd er echt super goed geholpen, ze zeggen eerlijk als een kleedje je minder goed staat, wat ik wel goed vind. Een paar weken terug vroeg ik een staaltje van de stof van mijn stola en dagen later zat het al in de bus Het enige wat ik jammer vind is dat ik maar pas in september mag gaan voor een eerste pas en we trouwen al in oktober. Dit jaagt me wel wat schrik aan, stel dat er iets mis is met mijn kleedje... Maar ze doen dit steeds zo om zo weinig mogelijk herstellingen te moeten doen mocht je op het laatste moment nog fel afvallen of bijkomen. Uiteindelijk zijn zij diegene met de meeste ervaring he, dus t zal wel in orde komen :-)
|
|
sarah
17-5-2008
|
20-6-2008 7:53:59
persoonlijk vond ik de keuze er wel niet zo groot. heel veel kleedjes mijn smaak niet. ik heb er niet eens de moeite gedaan om te passen.
maar dat is uiteraard persoonlijk.
ik ken 2 meisjes die er gekocht hebben. 1 was heel tevreden en de andere kon uit haar vel gebarsten hebben van woede. ze hadden bordeaux-knoopjes op haar wit kleed gezet. en haar knopen stonden op een ander kleed. dat was natuurlijk geen zicht. Verder vond ik haar kleed ook veel te kort gemaakt. Het andere bruidje was dan weer wel goed afgewerkt
succes
|
|
Patricia
8-8-2008
|
22-6-2008 8:06:13
Hoi,
Mijn moeder heeft haar kledij voor mijn huwelijk daar ook gekocht. Eerlijk gezegd vond ik dat de verkoopster tegenviel. Eerst liet ze dingen zien, waaronder dingen bijwaren die echt niet bij mijn ma passen. Ze is maar 1m65 groot en die verkoopster toonde allemaal zeer lange uitekleren in felle kleuren! En voor zo'n lang kleed, moet je wel wat groter zijn he! Toen mijn ma uiteindelijk enkele dingen gekozen had om te passen, zei de verkoopster gewoon niks! Niet van je staat er mee of dat is echt niets voor u, nee, die zweeg gewoon. Uiteindelijk hebben mijn ma en ik beslist wat het ging worden. En nu vragen ze nog eens 20euro/uur bij om het te herstikken!
Ik ben blij dat ik daar mijn trouwkleed niet gekocht heb! Ik heb mijn trouwkleed bij Maxim's Couture in Aarschot gekocht! Die verkoopster gaf tenminste haar mening als ik kleedjes aan het passen was en die wist ook met wat ik stond en met wat niet. En bovendien moet je er niets bijbetalen voor het hermaken van het kleed!
Groetjes, Patricia
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|