Terug naar overzicht
HeyOnze trouw wordt ook gedaan via Joris, Wij vinden hem een super toffe kerel die altijd klaar staat voor ons! Heb je vragen of twijfels, je mag hem altijd bellen voor raad! Hij heeft ook ons ook al goeie tips en advies gegeven voor het regelen van onze trouw, hij zal dan ook onze ceremoniemeester zijn! Ik kijk er al echt naar uit, want bij hem voelen we ons op gemak, en da is toch wel belangrijk op de trouw dat er u iemand gerust kan stellen en alles regelt tot in de perfectie! Wij zijn al 3 ker bij hem geweest om alles te bespreken en dagplanning op te maken, dit alles is gratis, dus vind ik ook super! voor de tijd dat hij in zijn klanten steekt is hij zeker niet duur! Hij leeft echt op in zijn job!Zeker niet twijfelen, want in zijn werk is hij super goed!Groetjes Els
Els, klinkt heel goed! Maar zou ik ook eens mogen weten hoeveel die Joris kost en wat je voor dat geld dan hebt?
voor de ceremoniemeester betalen wij voor een forfait van 3 uur 150€excl btw, prijs per overuur 30€.Voor de mini copper betalen we 225€ voor 3u en 20 km, per overuur komt er 30€ bij en per km 1€Limousine komt p 300€ voor 3uur en 20km, per overuur 40€ en per km extra komt er 1€ bij.Zo ik hoop dat dit je verder kan helpen!groetjes Els