TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Kim
28-3-2009
|
18-6-2008 20:44:07
Hoi Mieke
Ik heb ook bij Le Chapeau besteld. Maar na enkele verslagjes hier. Heb ik toen ik mijn kleed ging bestellen, dat maar 1 winkel had ingenomen in Vlaanderen, een fototoestel meegenomen, heb elke klein detail gefotografeerd aan mijn jurk, zodanig dat er geen discussie kan zijn. Maar dat lost jouw probleem natuurlijk nog niet op. Hopelijk vind je iemand die je kan helpen. Groetjes Kim
|
|
sylvia
9-5-2009
|
18-6-2008 20:50:52
hallo, misschien moet je eens kijken op de site van rembo http://www.rembo-styling.com/ misschien dat je daar het topje tegenkomt en zo de bestelnr. kan opvragen. groetjes sylvia
|
|
maja
25-10-2008
|
18-6-2008 20:59:29
Hallo, met het topje kan ik u niet helpen. Maar wel even zeggen. De sjaal (stola) en armband zijn er apart bij te betalen. Dat was bij mij toch het geval. Heb dan een stola gevonden via internet, in dit was een heel stuk goedkoper. En was exact dezelfde, via onestopweddingshop.nl In ieder geval veel succes gewenst groetjes
|
|
Mieke
21-7-2007
|
18-6-2008 21:01:43
Dag Marja, bij mij zaten de armband en stola wel degelijk in de prijs inbegrepen, dit staat uitdrukkelijk vermeld op mijn bestelbon.
|
|
maja
25-10-2008
|
18-6-2008 21:06:18
Dan moet je zeker op uw strepen staan, Vind het heel jammer voor u. En hoop dat het nog in orde komt. Zoals sylvia zegt. eens kijken op de site van rembo. Misschien ook eens kijken naar de duitse site van rembo, staan wat duidelijkere foto's op en wat meer uitleg bij. www.rembostyling.de www.rembostyling.be
|
|
Caroline
15-9-2007
|
18-6-2008 21:16:35
Hallo, Maar kan je er dan niet op staan dat je het nummer op jouw bestelbon vergelijkt met het nummer dat op het topje staat? Desnoods roep je er de winkelverantwoordelijke bij! Ik heb daar vorig jaar lingerie gekocht en was absoluut niet tevreden. Uiteindelijk heb ik de baas gesproken en mijn geld terug gekregen. Groetjes Caroline
|
|
Joke
12-7-2008
|
18-6-2008 21:53:24
Ik zou ook zeker op mijn strepen staan en eisen dat ze de nummers voor mijn ogen vergelijken, anders zou ik naar de rechtswinkel gaan (of daar zeker mee dreigen) want volgens mij heb jij dat recht om de bestelbon te zien het kost al genoeg he. Nu mijn zuster heeft voorig jaar in chapeau haar kleed gekocht van linea veronica en op de grote dag begonnen haar naden van de rok te schiften (scheuren aan de naad) met een gat tot gevolg dat mijn moeder rap heeft moeten bijnaaien en verdoezelen, naar de winkel gebeld daar zeiden ze dat het haar eigen schuld was da ze was bijgekomen. Nu ik ben een emmo eter maar mijn zus valt af bij de zenuwen, daarbij was ze de week ervoor serieus ziek geweest en wel 10 kilo afgevallen ze kon die rok bijna zo uitdoen. Daarbij zat er nog een zwarte driegdraad in dakleed (kleed was creme) dus van afwerking gesproken. Je kan je dus voorstellen dat mijn kleed (trouw op 12 juli) niet van daar komt maar dat ik dat in een echt trouwatelier heb gekocht.
|
|
Hanne
|
18-6-2008 22:27:54
Beste Mieke
Ik heb dat topje gepast bij Maxim's in Mechelen.. maar dit helpt je waarschijnlijk niet verder als je daar zou gaan kijken naar nummers want bij Le chapeau werken ze toch met andere interne nummers? Heel erg... bij Le chapeau ben ik ook geweest en ik had daar verkoopster Emilie, echt een hele lieve en hele goede. Probeer eens met haar te bellen en het te bevragen?
|
|
sarah
17-5-2008
|
19-6-2008 7:56:02
ik zou ook op mijn strepen staan om die nummer te zien.
wat ik zo raar vind. ik heb bij e&r een ian stuart gekocht en daar stond op het etiket de nummer + de naam van het kleed.
in die periode was een vriendin ook op zoek naar een trouwkleed. We kwamen haar vriend tegen en die begon te beschrijven wat ze gezien had in een boekje... MIJN KLEED DUS!!!!
Toen ze bij le chapeau stond belde ze mij om nog eens te vragen hoe dat van mij eruit zag. Ik zei de naam van het kleed en zei ook dat ze moest vragen welke naam het kleed had dat ze aanhad. Dat wilden ze niet zeggen... ze wisten zogezegd ook alleen maar de nummers.
Dikke flauwekul! Want toen ik mijn kleed ging afhalen stond er duidelijk op alle etiketten de naam + de nummer
heel raar...
|
|
eva
26-10-2008
|
19-6-2008 9:41:44
Ik begrijp echt niet dat Le chapeau nog bestaat na mijn eigen ervaringen en alles wat ik hier op het forum gelezen heb! Dit zijn toch dingen die echt niet kunnen! Sta op je strepen Mieke, laat je niet doen en eis dat je het nummer mag zien!!!!
Veel succes! eva
|
|
Delphine
12-9-2008
|
19-6-2008 10:22:53
Dreigen met Test-Aankoop lukt ook altijd bij ons... Proberen waard zou ik zeggen
|
|
Amber
9-8-2008
|
19-6-2008 10:32:05
Hoi Mieke, Met je kleedje kan ik jammer genoeg niet helpen. Maar ik ga ook nooit meer bij Le Chapeau... Heb mijn relaas al eens gedaan, hele tijd geleden. Had daar een sluier besteld, er moesten extra steentjes opgenaaid worden, en er moest een kam op. Toen ik hem ging halen heb ik in totaal 5!!uur moeten wachten, want de steentjes zaten er niet op, en de kam waren ze ook vergeten. Ik vind het een rotwinkel met een groot air over zich heen... Ik ga er nooit meer terug. xxx www.thierry-amber.bruiloftsite.nl nog 51 dagen
|
|
emilie
|
19-6-2008 17:22:55
misschien gewoon eens op http://www.rembo.de gaan kijken? Op deze site staan alle kleedjes van de laatste collectie, je kan de foto van je kleedje toch afdrukken en ze in de winkel zeggen welk topje je bedoelt?
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|