TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
LeBart
|
19-6-2008 6:44:58
4 moving heads is natuurlijk mooier. Helemaal ideaal is als er zelfs een beetje rook bij wordt gespoten, dan komen de lichtstralen nog beter tot hun recht. Of 4 moving heads tot hun recht komen is een heel ander paar mouwen, hangt een beetje af van de grootte van de zaal natuurlijk.
ter indicatie als je 4 moving heads gaat huren in het gemiddelde verhuurcenter, dan betaal je een 200 euro voor een setje + controller.
cheers, dj LeBart
|
|
Cedric
|
19-6-2008 12:57:51
Beste
Wij zijn een bedrijf dat licht en geluid levert voor allerlei evenementen. Ook discobar. wij werken met een vaste prijs. Overuren worden niet aangerekend.
Wenst u meer informatie dan kan u altijd eens een kijkje gaan nemen op onze website. www.partylighting.be
Wenst u een vrijblijvende offerte, aarzel dan niet ons te contacteren.
Mvg Partylighting
|
|
marc
|
19-6-2008 19:30:12
Hallo Femke, 4 movingheads is 200 tot 225 euro +lightjockey 100-125 euro,begint al aardig door te wegen .De vraag blijft natuurlijk of je er een discotheekfuif van wilt maken of niet. groetjes DJ Marc www.djmarc.be
|
|
kris
|
20-6-2008 9:20:14
Het is ook te zien of jullie dat nu echt willen. Vorige week draaide ik een huwelijksfeest met 2x 4pars56 en 2 movingheads met controller + rookmachine. Ik vond zelf dat dit in die zaal meer dan voldoende was en dat je er mooie effecten mee kon creëren. De 2 movingheads hingen zelfs niet omhoog, stonden gewoon langs beide zijden van de dj-booth op een flightcase van 1m hoogte. Gewoon simpel en toch goed en sfeervol. De openingsdans is bv enkel belicht geweest met de 2 movingheads en een klein beetje rook. Ik geef mijn klanten ook altijd mee dat je van de zaal een dancing kan maken met het gevolg dat de prijs enorm oploopt. Op een paar uitzonderingen na per jaar, wordt voor een huwelijksfeest gekozen voor een standaard-installatie. Als je echt niet naar het geld moet kijken kan je kiezen voor de 4 movingheads.
|
|
Rik
|
20-6-2008 17:55:58
Ik vraag mij steeds af wat het nut ervan is, de apparaten zijn mooi wanneer ze schijnen op een lege vloer of muur, of vanop de dj plaats. Sta je zelf tussen op een drukke dansvloer, zie je er niets meer van, en krijg je gewoon kleurflitsen in je ogen.
|
|
LeBart
|
21-6-2008 10:50:45
rik rik rik zo negatief ... een gewone par spot geeft ook gewoon lichtflitsen die in je ogen schijnen ... als je de meerwaarde van een moving head in twijfel trekt, wat dan met de meerwaarde van videoclips en of sms-kes op een projectiescherm. Zet dan een discobar neer en verlicht de dansvloer met TL-buizen ...
De meerwaarde van de moving head, die zal er wel zijn, anders hangen festival, discotheek en fuifzalen er niet vol mee. Een van de grootste voordelen is naast de hoge lichtopbrengst (als we gasontladingslampen gebruiken dus) de veel mooiere kleuren. Daarenboven zijn ze niet statisch, kunnen (hoeft niet constant) als strobo gebruikt worden.
Iemand met een beetje verstand van de werking van lichtaparatuur kan een stijlvolle lichtshow neerpoten.
|
|
Rik
|
21-6-2008 23:43:23
Yeps Bart, je hebt volkomen gelijk wat MH betreft, zo negatief ben ik niet. Alleen...ik heb er een andere mening over. Videoclips en sms'en hebben slechts een meerwaarde als iemand dit interessant vind en er voor kiest, ik bied slechts aan.
|
|
kris
|
23-6-2008 14:57:05
ja Rik, en sommige mensen vinden nu eenmaal movingheads op hun feest een meerwaarde...dus als de klant dat wil, bieden we dat ook aan en als het moet nog zoveel meer. Het grootste deel van de klanten wil dat allemaal niet en houden het eenvoudig, als de dj maar goed zijn werk doet, denk dat dit wel het belangrijkste is! Een dansende uitgelaten menigte zal ook geen oog hebben voor een scherm met videoclips en smskes...
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|