TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Els
19-7-2008
|
18-6-2008 22:58:43
hoihoi,
Toen ik bij Chapeau in Antwerpen mijn kleed de eerste keer ben gaan kiezen was er ook een meisje dat niet zo slank was. Ze ging voor een bustier en rok. De bustier ging bij het passen niet helemaal toe vanachter en de rok was ook niet de juiste maat, maar het gaf wel een heel mooi beeld met haar haar opgestoken en eerlijk gezegd, ik vond ze heel mooi en het personeel deed er ook niet ambetant over. De bustier geeft zowiezo een beter beeld en verbergt een beetje wat we niet willen tonen (:-)) en dan nog een rok vinden die schoon valt zou ik zeggen. Je zou ervan verschieten!! Zelfs voor 'gewone' maten (40-44 allé, dat vind ik gewoon...) is het al moeilijk om te passen omdat alle kleedjes 36-38 zijn. Ik denk dat de verkoopsters je dus het beste kunnen helpen aangezien ze weten welke lichamen best met welke kleedjes staan. En dan leuke details leggen met juwelen en ik ben zeker dat je je heel goed gaat voelen! succes met de zoektocht!!
groetjes, Els
|
|
Soetkin
26-4-2008
|
18-6-2008 22:59:36
Hoi,
Erg voor je die schildklier, heb er zelf ook last van (heb hypothyroidie). Mocht je hetzelde hebben: je moet het even de tijd geven, maar na een tijdje helpen die medicijnen wel en zal je je beter voelen. Wat de kilo's betreft: de meeste heb ik er zelf met veel moeite af gekregen,maar dit heeft ook zijn tijd nodig.
Mijn bruidsjurk heb ik gevonden bij Robel in Roeselare. Ik weet niet of ze er ook het maatje hebben dat je zoekt, maar ik heb er toch wel grotere maten gezien (en gepast). Bel eens en vraag of ze ook jurken in die maat hebben en vraag, als je een afspraak wil, naar Véronique. Die is echt heel geduldig, eerlijk en zal je niet afbreken. Succes en je zal zeker iets vinden. PS: Op het forum van trouwshop.com is er bij "wat draag je" (wel effe registreren) een topic met trouwjurken in grotere maten en wees gerust ook die bruidjes stralen en dat zal bij jou ook zo zijn!
|
|
Jennifer
5-9-2008
|
19-6-2008 6:37:16
Ik heb ook een serieus maatje teveel, zeker in mijn trouwkleed en ja... inderdaad... zeker in het wit zie ik er niet echt slank uit.Is dan nog met een brede hoepelrok en al (100cm). MAAR, ik heb zoiets van in zo een kleed heeft ten eerste iedereen een "olifantenkont" :o) loolz en aan de buik is het in meerdere lagen zoals een cache-couer en iets verfrommeld waardoor je niet elk vetrolletje ziet. Wat mijn veel te brede bovenarmen betreft, zwier ik er gewoon een kort jasje voor als het koud is over en een stola voor als het warm is. Dit breekt een beetje e, want ik heb een kleed met korte mouwen. Om het geheel dan af te maken, ben ik een wit satijnen corset met balijnen gaan kopen om toch een beetje een mooier gevormd "colafles"-figuur te hebben. Ik heb wel een half uur nodig om het aan te doen en het is ook wel wennen omdat het echt serieus inbindt, maar het effect is wel fantastisch. Heb nu mijn taille gevonden :o).
Soms heb ik ook het gevoel dat ik breed uitzie in dat kleed, maar let's face it, je kan je kleden op je figuut, maar een figuur zoals in maatje 36 is niet haalbaar.
En dan denk ik weer dat ik toch wel een fantastisch kleed heb met mooie sleep enzo en dat ik er toch zeker mooier en feestelijker zal bijlopen dan anders. Iedereen die je kent, weet toch ook hoe je er normaal uitziet... EN ik voel me wel een echte bruid als ik het aanheb.
Toen ik de eerste keren voor een kleed ben gaan kijken vond ik ook nergens mijn goestig en was ik ook serieus gefrustreerd.
Dus gewoon blijven zoeken en proberen zou ik zo zeggen! Voor alle maten, figuren en dames bestaat wel een kleedje.
Veel succes nog!
Groetjes, Jenny
|
|
Amber
9-8-2008
|
19-6-2008 9:26:43
Hey Sylvia, Wat erg voor je!! Ik leef echt met je mee. Wat je kleedje betreft: ik heb gisteren in het magazine "bruid & bruidegom" een advertentie gezien van Sincerity Plus. Mischien ken je het merk wel, maar ze hebben blijkbaar ook een lijn voor grotere maatjes. Het kleed op de foto was allesinds prachtig. Er stonden ook adressen bij, maar enkel in Nederland. Misschien is het de moeite waard om toch even te kijken? Had ik dat geweten toen ik mijn kleed ging kiezen... heb zelf maat 44. Het mijne komt van Jagré in Antwerpen, van de Miss Kelly lijn. Ik weet dat die ook zonder problemen grotere maten kunnen bestellen. Dit is misschien ook een optie voor jou. Ik wens je alvast heel veel succes en ik weet zeker dat je een prachtig kleedje zal vinden. Niet wanhopen! xxx www.thierry-amber.bruiloftsite.nl
|
|
Saskia
30-5-2009
|
19-6-2008 9:56:27
Ik ga een kleed op maat laten maken. Ik heb op weddingdayplaza op het internet een mooie jurk gevonden. De prijzen variëren tussen 250 à 600 euro. Je moet je maten doorgeven, dus krijg je een jurk op maat. enige nadeel: je kan je kleed vooraf niet in het echt zien,enkel op internet, en je kan niet passen. Ik had ook enkele vragen ivm de kleren en ik heb hen gemaild. dezelfde dag nog kreeg ik een antwoord op al mijn vragen. De kleren zijn ook in alle kleuren beschikbaar. Ikzelf ga een rood nemen,omdat wit ook niet zo goed doet aan mijn figuur. (Ik ben dan nog niet alleen te dik, maar dan ook nog eens heel klein - 1m55 - waardoor ik zowiezo niet in de standaard trouwjurken pas.)
|
|
Ines
3-10-2008
|
19-6-2008 10:18:05
Hey Sylvia,
Ik heb zelf ook maat 48-50 (al naargelang het land van herkomst van de kleren) en daar is geen medische reden voor. Ook ik had 'schrik' om de eerste keer te gaan passen. Ik wilde ook niet opgezadeld worden met een witte meringuetaart.
Ik had ooit eens toevallig een bruidje gezien met een nog iets grotere maat dan ik en die zag er uit als een ballon, en ik heb daar echt van wakker gelegen dat ik er ook zo zou uitzien als ik ooit zou trouwen.
Uiteindelijk heb ik drie winkels bezocht en heb op geen enkel moment het gevoel gehad dat ik scheef bekeken werd o.w.v. mijn maat. Integendeel zelfs: in de derde winkel - waar ik ook uiteindelijk mijn kleed heb gekocht - wist de mevrouw mij te vertellen dat ik bijlange na niet het grootste model was dat daar ooit geweest was: ik was zelf een van de slankste!!! En ik heb zelfs trouwkleedje aangehad waar ik zelf in zwom (echt een fantastisch gevoel!).
Mijn trouwkleed komt van Boetiek Maya in Hemiksem (http://www.boetiek-maya.be ) en de eigenares komt een beetje stuurs en onvriendelijk over, maar is eigenlijk super! Ik heb uiteindelijk een kleedje van Marylise, een Belgisch merk, en als ik mij niet vergis, maken zij kleren tot maatje 56! Dus zeker eens gaan kijken op die website http://www.marylise.net ). Mijn kleedje is de Cara van dit seizoen btw...
Je ziet, je hoeft dus niet te wanhopen. Je moet er zelfs van genieten als je je kleedje gaat passen!! Ik wilde het eerst ook niet geloven, maar heb het wel gedaan omdat alle verkoopsters die mij hebben geholpen zo super waren.
Groetjes (en laat ons weten wat het geworden is) Ines 3/10/2008
|
|
Hanne
|
19-6-2008 12:54:03
Beste Sylvia Jammer dat je je nu zo voelt.. en natuurlijk is het niet tof dat de natuur je met zo'n stomme ziekte opzadelt. maar laat de 'bijwerkingen' toch echt je hart niet raken! je vriend ziéééét je graag en je zal die dag stralen! Ik zou als ik jou was naar een winkel gaan waar ze idd grotere maten hebben, omdat ze daar tenminste weten wat ze gaan doen, eerder dan een kleed laten aanpassen want da's toch maar gefoefel denk ik. Wees gerust je zal een mooi mens zijn , zowel vanbinnen als vanbuiten. Ik ken een vrouw die echt enorm zwaar is, maar zij lacht altijd! Wel, haar vind ik echt zooo mooi! maar dan nog heb je natuurlijk je recht om triest te zijn... ik heb ook mijn défauts van de natuur gekregen.. mijn vent wéét dat ik er mee zit maar ik weet ook dat ik mezelf kan zijn bij hem.. en de anderen moeten me maar nemen zoals ik ben! En oh man, ik ga stralen ze op mijn trouwdag! gewoon omdat ik verliefd ben, en al de rest de boom in!
|
|
nathalie
1-9-2007
|
19-6-2008 13:48:05
Hey Sylvia,
Ik ben getrouwd op 1 september 2007 en had toen ook maat 50. Had dezelfde angst als jij, maar achteraf bekeken was het echt niet nodig geweest.
Ik heb een kleedje gekocht van jarice. je kunt het zien op volgende link http://www.jarice.biz/ doorklikken naar collectie lucas borgèse 2007 en dan de jurk ferdina, zonder mouwen.
Op zich een hele simpele jurk, maar ze hebben ze zelfs moeten innemen omdat ze te groot was.
Ben geen voorstander meer van het Bruidsparadijs (ondanks ik daar mijn jurk heb gekocht) maar misschien moet ja daar eens gaan kijken. Ik heb daar met mijn maat 50 mss wel 25 verschillende jurken aangehad die allemaal pasten.... Als je wil kan ik je via email wel eens een foto bezorgen van mezelf in het trouwkleed.
groetjes
Nathalie
|
|
Vanessa
5-9-2009
|
19-6-2008 21:05:17
Hey, ik begrijp hoe je je voelt. Wat je hebt heet hypothyroidie. Ik heb dit probleem ook waardoor ik snel 10 kilo ben aangekomen. In mijn bloed zagen ze dat mijn schildklieren te weinig werkten en waardoor de vetverbranding niet gebeurde zoals het hoorde. Maar door de juiste medicatie ( L-Thyroxine ) werken mijn schildklieren normaal. Ik moet jaarlijks mijn bloed controleren. Je moet de medicatie in het begin een 3 maand de tijd geven om hun werk te kunnen doen en daarna raak je zonder problemen zwanger. Heb je nog vragen kun je me altijd mailen naar neirinckxdubois@skynet.be
|
|
Kimberley
12-9-2008
|
20-6-2008 13:51:11
hey een kennisje van mij is ook niet een van de slankste. Zij had aan mij gevraagd of ik mee ging kijken voor een kleed(zij moest alles op 3 weken tijd regelen en ik had al een kleed). Ben met haar naar Jagré gegaan in Antwerpen. Je mag je kleed (meerdere) zelf kiezen en dan helpen ze je met passen. Zij weten eigenlijk op voorhand als wat voor kleed je het beste past, maar laten je alles passen wat je wilt. Als je twijfelt helpen ze je perfect. Zij heeft uiteindelijk haar droom kleed daar gevonden.
Hopelijk kan je hier iets mee. Veel succes!
Groetjes!!
Kimberley 12/09/2008
|
|
Nele
11-10-2008
|
26-6-2008 12:45:18
fiogf49gjkf0d Ik heb bij Issa Moda een kleed op maat laten maken. Is echt super en niet per sé duurder dan confectie...
Veel succes, Nele
10&11 okt 08
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|