Nu Online
Momenteel zijn er 363 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Huwelijksreis

19-6-2008 10:18:34
Goedemorgen allemaal,

Even een vraagje. Wij huwen op vrijdag 3 oktober 2008 en vertrekken 5 oktober op huwelijksreis naar Thailand. Nu blijkt dit nog het regenseizoen te zijn. Weet er iemand hoelang het regent op een dag? Is dit dan de ganse dag of regent het dan maar voor 1 uurtje?

Groetjes,
Vicky

Vicky
3-10-2008
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 463

evy
1-3-2009
 Meld misbruik19-6-2008 10:26:21

Normaal zijn dat korte, hevige buien. Soms is dat een kwartier, soms ruim een uur, maar zelden ganse dagen.

Geniet van jullie huwelijk en reis!

Naomi
12-12-2008
 Meld misbruik19-6-2008 10:29:27

Hoi vicky, wij gaan ook op huwelijksreis naar Thailand in augustus... Ik maakte me ook wat zorgen want had er niet bij nagedacht maar iemand stelde me gerust en zei dat het wel vochtig was maar zoals evy zegt, korte hevige buien...

Laat ons hopen he... ;)

xxx

Laura
9-8-2009
 Meld misbruik19-6-2008 11:23:04

Een vriendin van me is er vorig jaar geweest in het regenseizoen (eind aug - begin sept). Het is er heel klam en vochtig waardoor je snel begint te zweten en verder kan je je in de late namiddag aan een regenbuitje verwachten dat ong een uurtje duurt.
Als je puur en alleen voor strandvakantie gaat is het niet ideaal denk ik, maar als je wat wilt gaan bezoeken stoort zo'n buitje helemaal niet.

lien
27-9-2008
 Meld misbruik19-6-2008 13:55:32

Hoi vicky

wij vertrekken op 4 oktober naar thailand. Vrienden van ons zijn er vorig jaar geweest ook deze periode en zij hebben ons gerust gesteld. je hoeft helemaal geen schrik te hebben om uit geregend te worden. blijkbaar is het nu en dan een buitje, wat ook soms heel verfrissend lijkt te zijn. alvast een hele leuke vakantie gewenst. grtjs lien

Ines
3-10-2008
 Meld misbruik19-6-2008 14:06:25

Hey Vicky,

Tof! Eindelijk nog een bruidje die trouwt op 3 oktober! Ik begon al te denken dat wij de enige trouwers waren op die dag.

Waar trouwen jullie???

Groetjes
Ines
3/10/2008

Katrien
9-8-2008
 Meld misbruik19-6-2008 14:28:35

Hey,

Wij gaan ook in oktober naar thailand. Normaal is het einde van het regenseizoen rond eind september en begint het zomerseizoen. wij hebben expres 2 maand gewacht om te vertrekken naar thailand, voor ons lag augustus nog net iets te veel in het regenseizoen. Oktober zou al goed moeten zijn en zoals ze hier al zeiden, is het nooit een erg lange pariode dat het regent. Het zou echter in oktober al een stuk minder vochtig warm moeten zijn.

Groetjes

Vicky
3-10-2008
 Meld misbruik19-6-2008 15:19:09

Hoi Ines,

Wij trouwen in Zemst op het gemeentehuis en onze feest gaat door in Salons de Romree in Grimbergen. Ik hoop dat het die dag niet zo regent zoals het nu aan het doen is. Waar trouwen jullie??

Groetjes,
Vicky

PS: Bedankt allemaal voor de reacties, nu ben ik toch al wat gerustgesteld.

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik19-6-2008 16:46:32

ik ben er ooit in het regenseizoen geweest en het was toch wel echt VEEL regen...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums