Nu Online
Momenteel zijn er 322 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

@ An - reis naar Andalusie

19-6-2008 12:30:15
hallo An

wij denken er ook sterk aan om naar daar te trekken: het is daar zo mooi!
kan je me zeggen waar je verblijft?

merci!

Lien

Lien
9-9-2008
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 1079

lieve
28-6-2008
 Meld misbruik19-6-2008 12:41:12

Hallo! Wij gaan ook naar andalusie op huwelijksreis, we logeren wel niet in een hotel maar een bed and breakfast, casa rural el olivar.

Groetjes,
Lieve 28/06/08

Ines
3-10-2008
 Meld misbruik19-6-2008 14:02:47

Hey Lien,

Wij hebben twee jaar geleden een rondreisje gedaan in Andalusië. We zijn geland in Malaga, daar de huurwagen opgepikt en doorgereden naar Granada (3 dagen). Daarna richting Córdoba (2 dagen) en daarna Sevilla (3 dagen).

In Sevilla zijn we ons hart verloren, dus daar gaan we na onze trouw ook terug naar toe. Wij logeren in hotel San Gil in de wijk Macarena (een eindje uit het centrum, maar het hotel is echt zijn sterren waard!!!).

Groetjes
Ines
3/10/2008

sarah
18-7-2008
 Meld misbruik19-6-2008 20:02:23

Wij trekken naar torremolinos,dat ligt daar ook vlakbij.
Veel te zien in de buurt.
Heel mooie regio.

Grtz sarah

An
27-9-2008
 Meld misbruik19-6-2008 21:30:03

Hallo lien,

Wij hebben een rondreis geboekt via EScape. Is een wat duurdere organisatie.. je logeert dan in kleine minder toeristische hotels.
www.escapetravel.be
Buiten het boeken van vlucht en hotels hebben we nog niets voorbereid. Nu nog te druk met de trouw bezig...
Hopelijk komt er nog wel wat tijd voor...

Groeten.

An

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...