Nu Online
Momenteel zijn er 732 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

huwelijksreis sri lanka maladiven

19-6-2008 12:44:10
zijn er nog mensen die dit jaar op huwelijksreis gaan naar sri lanka en/of malediven?
wij zouden normaal midden september op huwelijksreis gaan , eerst 8 dagen rondreis in sri lanka en aansluitend 4 dagen malediven maar er is al van januari een negatief reisadvies voor sri lanka. hoe lossen jullie dit op ? zijn er andere landen die een (niet te dure) aansluiting geven per vliegtuig naar malediven of zijn er mensen die een combinatie reis doen naar de shechellen?

LEEN
6-9-2008
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 1351

Evy
9-9-2008
 Meld misbruik19-6-2008 17:45:11

Dag Leen,

Wij gaan ook een rondreis doen op Sri Lanka en enkele dagen genieten op de Malediven. We twijfelden ook, maar hebben dan toch besloten om dit te doen. Er kan overal iets gebeuren. We gaan wel proberen zo kort mogelijk in de hoofdstad Colombo te verblijven.
Met welke maatschappij, welke tour volgen jullie?
Groetjes
Evy

LEEN
6-9-2008
 Meld misbruik19-6-2008 20:41:20

ja als we mogen gaan we ook, wij gaan met jetair (parels van het oosten en daarna verblijf op kuramthi ) maar momenteel is er een negatief reisadvies en mogen we van buitenlandse zaken niet gaan. zolang er op de site www.diplomatie.be staat dat het veiligheidsrisico 4 is zijn alle reizen verboden en vliegen touroperators niet.

ik wil zo graag gaan maar alles hangt daar vanaf, schrik hebben we niet want idd overal kan er iets gebeuren he

katrien
15-8-2008
 Meld misbruik19-6-2008 20:47:46

Wij zijn er vorig jaar geweest en toen was er ook al een negatief reisadvies.
Ik moet zeggen dat we er niets van gemerkt hebben, de touroperator past ook zijn route aan zodat je niet in het noorden komt en aan de kusten waar het het inrustigst is...
Wij hebben er in ieder geval super van genoten!!

LEEN
6-9-2008
 Meld misbruik19-6-2008 20:52:32

welke touroperator was dat want jetair en thomas cook laten de reis momenteel niet doorgaan zolang het 4 is helaas.

Miranda
6-9-2008
 Meld misbruik19-6-2008 23:13:58

Wij hadden voor begin september ook dezelfde reis gepland maar wij hebben het zekere voor het onzekere genomen en geboekt voor Mauritius. Ik wil het risico niet nemen dat we niet kunnen vertrekken. Vind het spijtig want de combi-reis leek me ideaal. Hopelijk is Mauritius een goede vervanger

groetjes

Miranda
6 sept 08

Evy
9-9-2008
 Meld misbruik19-6-2008 23:42:59

Leen,
Wij hebben voorlopig vluchten gereserveerd via Sritours (www.sritours.be ), rondreis 'Paradijselijk Mooi'. Boeken van vluchten, ... is bij hen geen probleem, en maar 1 dag verblijf in Colombo.

Groetjes
Evy

Kim
28-3-2009
 Meld misbruik20-6-2008 11:16:24

Hoi allemaal

Als het een geruststelling mag zijn. Er zijn inderdaad bommeldingen en ontploffingen in Sri lanka, maar enkel 's avonds is er iets van te merken. Iedereen blijft in hotel of binnen. Mijn ouders zitten daar elke maand voor zaken en vliegen duchtig op en af met lijnvluchten. Maar natuurlijk is een rondreis iets anders. Denk dat de touroperators geen enkel risico willen nemen.
Groetjes
Kim

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums