Terug naar overzicht
Wij hadden maar een week om op reis te gaan en met minder dan dat budget zijn wij naar NEw York getrokken voor 8 dagen met een hotel midden in MAnhattan!!!HEt was een hele dikke aanrader. Iets apart om te doen en we wisten gewoon dat als we het nu niet dede, het er waarschijnlijk niet meer van zal komen.De dollar staat zo slecht dat je daar buitengewone koopjes kan doen (35 euro voor Original Levi's, Calvin Klein schoenen voor 75 euro,....). We zijn naar Broadway geeest, hebben een wedstrijd van The NY Knicks bijgewoond, hebben een riksjarit in Cantral Park gedaan, Empire State Building, Rockefeller Center, Statue of Liberty, Brooklyn, Chinatown,.... Teveel om op te sommen gewoon! Wij hebben alvast geen spijt :-))Vlucht: 408 euro p.p. / verblijf omgerekend 400 euro p.p. (geen ontbijt, dat haalden we in de Starbucks of elders tegen schandalig lage prijzen).Groetjes,Lien, 124 dagen getrouwd :-))))
Hoi Lien,Dat lijkt me idd een koopje.Hoeveel heb je dan voor het hotel betaald en via welke maatschappij heb je dit alles geregeld?Groetjes
We hebben de opties bekeken en alles is rechtstreeks voiia internet geboekt. Coincreet: de vlucht wordt onmiddellijk betaald bij boeking, het hotel krijg je pas nadien op de VISA-factuur (dus na je vertrek terug naar huis).We logeerden in Hotel Pennsylvania (www.hotelpenn.com ). Zoals gezegd was dit omgerekend van dollar naar euro zo'n 800 euro voor ons twee. Wij waren dus ca. 812 euro p.p. kwijt voor de huwelijksreis (extra's en de vele shopping uiterard niet meegerekend) maar het wa een geweldige en vooral romantische reis. Echt waar! En de impressies die je daar opdoet zijn echt on-ver-ge-te-lijk! Ook Broadway en de Knicks hebben we op voorhand en allemaal via internet geregeld. Super betrouwbaar (Amerika is hét contonent van de internettransacties, vandaar...).Boeken in België, zelfs Nederland, zal duurder uitkomen (dat was toch zo bij ons).De vlucht was 8 u in het heengaan en 6 u bij de terugkeer en was geregeld via American Airlines (2 films en 2 maaltijden per vlucht). Wij vonden het alvast de max voor onze (aparte) huwelijksreis :-))))Groetjes, Lien
Hallokes,Ik heb me hier deze week ook héél hard mee bezig gehouden. Ons budget was ook max 2000eur alles in totaal. Uiteidelijk hebben we dan besloten om 6dagen naar Napels te gaan (daar we beiden super grote fan zijn val Italiaans eten hihi) Ik heb wel bewust een hotel met zwembad gekozen, toch net iets meer vakentie gevoel dan gewoon een city trip.Wij komen uit op vlucht+hotel+ontbijt op 1350eur. dan hadden we 650eur over voor daar lekker te eten en uitstapjes te doen ;)Ik raad zeker een city trip aan met gewoon iets meer luxe dan anders!!! (vb Venetië,Barcelona, Firenze, Rome, Athene, ....)Lekker romantisch en gezellig
Ah ja nog heel even dit:Wij waren er jammer genoeg laat bij (vandaag geboekt en trouwen al op 08 aug 08.)Maar hoe vroeger je boekt hoe meer kortingen je kan krijgen! Zoals 6dagen hotel betalen met 2dagen gratis en je bespaart ook veel op je vlucht!groetjes