Terug naar overzicht
Ben zowel in de Elysee als in de Waterhoek naar een trouwfeest geweest en ik was niet echt overtuigd. Als ik toch moest kiezen tussen deze twee zou het de Waterhoek zijn.
Hoi Suzanne,Ook wij zijn al eens naar een trouwfeest in zaal Elysee geweest. Ook waren we hierover niet echt enthousiast. De andere zalen ken ik niet.Groetjes, Gitte
Hallo Suzanne,Wij zijn alweer 68 dagen geleden getrouwd. Wij hebben ons feest in de Waterhoek gedaan. Dit was gewoon af. Geen woorden voor. Iedereen was heel enthousiast en we hebben niks dan lovende kritiek gekregen over de lacoatie en het eten.Als je meer wil weten kan je me altijd mailen. sandra.princen@skynet.be
Elysee ben ik al vaak naar feesten geweest,maar niet altijd eve goed,en ben er vorige week nog langst gekomen,het is daar een halve bouwwerf!!De waterhoek daartegen,daar Succes sarah
Bedankt allemaal!Een kennis raadde mij vandaag Het Berkenhof aan in Molenstede. Heeft iemand hier ervaring mee?Suzanne
Hallo,Ik ben zelf nog nooit in één van die locaties geweest, maar heb al meermaals horen zeggen dat het eten in salons Rothschild erg goed zou zijn.Groetjes,Joke
wij hebebn al een paar feesten mogen mee maken In feestzaal Kelsbekerhof, en ik moet zeggen het is buitengewoon heel verzorgd en zeer lekker. die kok kookt daar op een heel hoog culinair vlak. Een aanrader voor elk feest groetjes Els