Terug naar overzicht
Hey Els,In de solden denk ik wel dat je iets heel moois op de kop kunt tikken in Azurro voor dit budget!!!Ga gerust even kijken, wie weet vind je de jurk vanje dromen.Veel succes !!Saar
Als je met dit budget daar binnengaat kijken ze direct weer buiten.Had zelf niet zo'n groot budget en voelde direct aan de verkoopster dat het haar niet aanstond.
Hey Elskijk eens op de site van Claire de femmewww.clairedefemme.be In die winkel staat de prijzen bijvermeld. De winkel is wel gelegen in Braine l'Alleud. Ik hoop je hiermee geholpen te hebben.groetenPascale
Hey ElsDaar jij aan de kanten van Veurne woont ligt Rijsel waarschijnlijk voor jou ook niet zo ver.Daar hebben ze een winkel een beetje wibra achtig die een afdeling trouwkledij heeftHij noemt tatihttp://www.tati.fr/www/index.php/tati/promo/action/mari... In hun boekje staand de prijzen vermeld van elk trouw kleed. ik denk dat je daar zeker iets kunt vinden binnen jouw budget.Wel opvoorhand goed voor jezelf uitmaken welk kleedje je wilt passen want tis van horen zeggen maar met het passen van een 3 tal kleedjes zou te het moeten doen.de winkel is op wandelafstand gelegen van het station lille flandres en RUe de Faidherbeof zoietsEen andere mogelijkheid is kijken op ebay - 2dehands en kapaza voor een tweedehandskleedjeEr is in Brugge oon nog een tweedehands winkel maar ik weet niet of zij iets zullen hebben voor jouw budget in denk dat de goedkoopste rond de 400-500 euro draaienHopelijk vind je het kleedje van jouw dromen binnen jouw bugdetgroetjes ELine05/09/2008
Bedankt allemaal voor jullie hulp!Ik waardeer dit enorm, is goed om de zenuwen voor de grote dag wat in de kiem te smoren! 11 juli is het al zo ver en er moet nog zoveel gebeuren!!!
Heb een maand geleden mijn kleed gekocht in de azzurro in Oostende. Had een budget van 800 euro en mijn kleed samen met de hoepelrok kwam op 750 euro. Ze zijn er heel vriendelijk en gedienstig en je hebt grote keuze in alle prijsklassen.