Terug naar overzicht
hallo wanda,waarom vraag je niet aan enkele vriendinnen om gewoon gezellig samen iets te gaan drinken? gewoon de meiden onder elkaar zonder van die opdrachten en toestanden. kan best gezellig en leuk worden.groetjes
Omdat de meeste vriendinnen ver van elkaar wonen, en heel moeilijk is om iedreen bijeen te krijgen(bijna niet)waarschijnlijk ga ik met mijn mama nog eens relaxen in de sauna:-)groetjes
ha das ook geen slecht idee, kan je is even relaxen en tot rust komen. even stilte voor de storm hihi.xxx
Och ja, Hij kan er maar plezier voor 2 van hebben he:-)Moet al geen bang hebben dan , dat ze nare dingen met mij gaan uitsteken he:-)Groetjes, wanneke
Hey Wanda,Ik begrijp hoe jij u voelt! Ik zit in hetzelfde schuitje.Mijn toekomstige man mag op 2 augustus leuk op vrijgezellenavond terwijl mijn vriendinnen (met kinderen tussen 0 en 3 jaar) het niet nodig vinden om iets voor mij te organiseren!Misselijk word ik ervan als ik er aan denk en "mijn vriendinnen" hebben me toch zwaar teleurgesteld!Ik heb hierover enkele weken geleden (rond begin juni) een berichtje achtergelaten.Groetjes,Patricia zonder vrijgezellenfeest