TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Ann
30-8-2008
|
19-6-2008 22:38:57
hey!
Wij wonen ook in Duffel, we geven ons feest in de Lemenhoek in OLV Waver. We vonden dat een heel mooie, gezellige zaal en mss niet de goedkoopste maar zeker ook niet de duurste.
T lepeltje in duffel werd ons ook aangeraden. Ook in de Lage polder zijn we gaan kijken. Ik weet wel niet of je daar zelf met een traiteur kan werken. In de handelsstraat in duffel is er ook een feestzaal, kan nu wel niet op de naam komen. In die laatste kan je volgens mij wel niet naar buiten.
Ik weet wel niet of die zalen groot genoeg zijn voor jullie, wij zochten een zaal voor een 120tal mensen.
groetjes en veel succes met jullie zoektocht! Ann
|
|
Chris
6-6-2009
|
20-6-2008 8:35:12
Hey, Wij hebben ons trouwfeest gepland in het erasmushuis in Mortsel. 't Is wel met een eigen kok maar de prijs valt er echt goed mee hoor. Heel vriendelijke mensen, een mooie verzorgde zaal met verschuifbare wanden zodat je de grootte aanpast naar de hoeveelheid genodigden. Is een terras en tuintje aan, de tuin wordt in de loop van het jaar nog vergroot trouwens. Wij krijgen er zonder meerkost nog een tweede kleine zaal bij om als speel/slaapruimte voor de kids te gebruiken. Zo kan ons bruidsjongetje (op onze trouwdag net 2) nog een dutje doen 's middags en kunnen de andere kinderen 's avonds wat filmpjes kijken of een beetje rustig worden. Er is een ruime parking aan (+- 80 wagens). Ik weet natuurlijk niet wat primeert voor jou maar moest het je interesseren hier is de link: www.eramsmushuis-mortsel.be De site is niet echt up to date maar je krijgt toch al een beetje een beeld. Groetjes Chris
|
|
an
|
|
|
Patsy
17-5-2008
|
20-6-2008 13:38:28
Hello,
Wij hebben ons feest gedaan in Lint in de KMO zone; zaal Lerenveld. (zijn zelf van Lint) Info te bevragen bij OC De Witte Merel of fotokes kijken op de site van de Merel bij link polyvalente zaal! Iets duurder, maar keuken vrij ter beschikking, dus bent niet gekoppeld aan traiteur wat dan weer in de kosten verminderd! (alles aanwezig voor een groot feest) Op ons feest waren 's avonds 180 eters en tegelijk ook dansers .. plaats genoeg dus! En voor met de receptie is er ook een tuintje! (Bij ons regende het net, dus niet gebruikt) Eveneens grote parking aan en achteraan een kleine parking! Drank in samenwerking met Brouwer Goossens op de Liersesteenweg! Vestiare, gehandicapten-toegang en wc .. tafels en stoelen van de zaal.. Wij hebben wel ronde tafels gehuurd wat het vele gezelliger maakte! Als je voor deze zaal zou kiezen en je weet niet goed waar te beginnen.. ben ik steeds bereidt om tips of foto's door te sturen. Zelfs onze vriend die de catering daar voor ons heeft gedaan, kan ik zeker aanraden! (heeft eigen personeel)
Denk er eens over na en ik hoor het wel!
Patsy - ex bridezilla 170508 debelder-franssen@telenet.be
|
|
WANDA
27-6-2008
|
20-6-2008 14:20:17
Hey Ellen, Zelf geven wij volgende week ons Trouwfeest in de lage polder in Duffel, Groetjes Wanda
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|