Terug naar overzicht
Wij hebben van de onze ook nog niets gehoord. Wij hebben nog een goeie maand, maar hebben hem ook nog niet gezien/gesproken. Kijk, ik heb zelf al heel wat geregeld, dus zó fout kan het allemaal niet lopen. Ik ben er nog vrij gerust in :)
Als het de eerste keer is dat hij langskomt vindt ik het persoonlijk vrij laat. Wij zijn getrouwd vorig jaar in September en onze ceremoniemeester is voor de eerste keer langsgeweest in februari, de tweede keer in juli en de derde keer de week voor ons huwelijk om te zien of alles tot in de puntjes verzorgd was. Ben blij dat hij al zo vroeg was langsgekomen omdat er toch heel wat zaken waren die hij persoonlijk in orde wou brengen bv, qu avervoer hadden wij 2 limousines maar het probleem was parking voor deze wagens tijdens onze middagbrunch en fotoreportage, ook de straat waar wij door moesten was enkel toegangkelijk voor bewoners met een badge, deze heeft hij ongeveer 3 weken voor ons huwelijk moeten aanvagen anders was er geen beschikbaar. En uiteindelijk hebben wij hem ook maar 250€ betaald wat de meest gangbare prijzen zijn denk ik.groetjes Kelly
Dag Shirley,Persoonlijk vind ik dit ook wel heel kort op de bal spelen!Ik hoop voor U dat gene al te dure was!??Van waar ben je afkomstig of liever waar zou het feest doorgaan?Miss dat ik nog wel iemand weet, waar je zeker op kan rekening?!Heeft ons feest ook gedaan en was prima in orde.. een goede vriend van mij ..Groetjes,Patsy170508
Hey!Wij kozen er ook voor om met een ceremoniemeester te werken.De onze komt maar één keer op voorhand om alles te bespreken, dus alles ivm planning enzo doen we zelf.Hij is vooral diegene waarop we kunnen terugvallen op onze trouwdag en niet tijdens de voorbereiding. Er zijn blijkbaar heel wat koppels die al een hele band hebben met hun ceremoniemeester op voorhand, maar dan heb je meer met een weddingplanner te maken vind ik... ( en qua prijs verschilt dat dan ook weer natuurlijk) Probeer anders een aantal dagen vroeger met hem af te spreken... Zeg dat je die dag al iets ingepland hebt ofzo... ;-)Succes ermee!!!Groetjes,Elswww.elsenphilip.bruiloftsite.nl
hoi,hij vraagt 150€ en zal enkel aanwezig zijn van 14u30 tot 17u00hij doet de begeleiding van de suite van ons huis naar de kerk en in de kerk,alle voorbereiding doen we zelfik ben van roeselareshirley
Ik zou me niet te veel zorgen maken. Onze ceremoniemeester heeft ook gezegd om 1 a 2 weken voor de trouw alles door te nemen
wij hebben onze cereniemeester gezien 1 jaar voor de trouw en dan niet meermaar die gasten weten met wat ze bezig zijn hooru geen zorgen maken !!!
fiogf49gjkf0dwij trouwen op 6 september 2008 en mijn ceremoniemeester komt nu eind juni eens kijken of het misboekje en al in orde is. en dan komt hij nog eens 2 weken voordien ook eens om de planning goed te bespreken en dan komt hij op de trouw. dus ik vind het persoonlijk ook wel laat 1 week voor de trouw. zelf heb ik ook alles geregeld maar toch zou ik graag weten of het allemaal wel in orde is. groetjes sharon. ik ben ook van de omstreken roeselare.