TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Sofie
3-5-2008
|
20-6-2008 11:49:45
Hey, ik raad Rosey Lambrecht aan! Zij zong tijdens onze huwelijksviering. Je moet maar eens surfen naar www.rosey.be Heel mooi! Sofie (reeds 48 dagen gelukkig gehuwd)
|
|
sanderijn
|
20-6-2008 12:07:25
Hallo Sabrina, ik ben zelf professioneel muzikante en speel regelmatig als begeleidster op piano trouwmissen. Je mag me gerust contacteren via tantrijn@hotmail.com en dan kunnen we gerust een oplossing vinden. Mvg, Sanderijn
|
|
geert
|
20-6-2008 12:25:06
Beste,
Ga gerust ook eens kijkje nemen om www.soulroom.be .Voor meer info kan je vrijblijvend contact opnemen.
Succes, Geert
|
|
Lien
16-2-2008
|
20-6-2008 12:29:54
Oooo... Shania TWain was bij ons de openingsdans!!!! Prachtig nummer vind ik dat. JE muziekstijl sluit wel aan bij het repertoire van de muzikanten op onze trouwmis (www.davidenkoen.net ). Ik herinner me dat Koen van Vlaams-Brabant was. Het was gewoon de max! Supertoffe mannen die alles in het teken stellen van kwaliteit en service! Koen zingt en speelt gitaar, David zorgt voor de pianobegeleiding... Zeker eens het contacteren waard! Groetjes en veel succes met de verdere voorbereidingen. Nog even en het is maar een jaartje meer! Spannend.... Lien, 125 dagen getrouwd :-)))
|
|
Liesbet
|
20-6-2008 12:54:26
Hallo!
Misschien moet je ook eens een kijkje nemen op www.amantes.be . Zij hebben in onze huwelijksviering gezongen en dat was echt super.
groetjes, Liesbet
|
|
Wouter
|
20-6-2008 21:54:03
Hey,
Duas is een akoestische duo dat wekelijks huwelijksvieringen muzikaal verzorgt.
Meer info op www.duas.be Verzoeknummers zjn mogelijk.
Veel succes nog!
Wouter Duas
|
|
David
|
21-6-2008 0:52:03
Beste Sabrina,
Wij zijn een koppeltje uit de Kempen luisteren regelmatig huwelijksmissen op.
From this moment van Shania Twain in duet met Bryan Whyte, Marco Borsato en Lucie Silvas, The moulin rouge soundtrack, ... Al deze liedjes staan op onze playlist.
Meestal zingen we enkele duetjes en beide 1 of 2 solo's.
Indien jullie interesse hebben, kunnen jullie geheel vrijblijvend een playlist en samples aanvragen.
Alvast veel succes met de voorbereidingen van jullie grote dag.
Groetjes, David en Noor vervoort130@hotmail.com
|
|
katrien
8-11-2008
|
|
|
annet
|
24-6-2008 20:56:42
fiogf49gjkf0d Sabrina, gewoon even op onze site kijken én luisteren naar...From this moment! Succes en muzikale groetjes, Vocal Power
www.vocalpower.nl
|
|
Jozefien
17-9-2005
|
25-6-2008 18:33:15
fiogf49gjkf0d Hey Sabrina,
De nummertjes die jij graag hoort staan alvast op onze playliast! Een voorsmaakje krijg je op www.myspace.com/jozefiendefeyter
Voor meer info kan je mailen naar jozefiendefeyter@hotmail.com
Groetjes, Jozefien
|
|
Tiffany
|
26-6-2008 16:56:34
Beste Sabrina,
Art-Times verzorgt u huwelijk volledig naar u wens. Neem gerust een kijkje op www.art-times.be . Of contacteer ons voor de huwelijksbrochure op info@art-times.be.
Veel succes met jullie huwelijk
Art-Times
|
|
ilse
|
27-6-2008 20:45:07
Hallo Sabrina.
Alvast onze gelukswensen!! Steve en ik zijn een enthousiast zangkoppel en we bespelen beiden de gitaar. Steve kan ondertussen ook al een behoorlijk stukje piano spelen! We hebben deze vakantie een aantal huwelijksmissen in het Brabantse. Als jullie willen komen luisteren, dan vraag je de datums maar in een mailtje!
Groetjes, Ilse ilse_herinckx@hotmail.com
|
|
Anja
5-12-2008
|
29-6-2008 21:43:05
Hey
Wij hebben een zanger voor op onze receptie, zijn naam is Christophe Versavel, een echte aanrader, vriendelijke en een geweldige stem. Hij heeft een eigen website; http://www.elmevents.be
Veel succes!!
Groetjes Anja
|
|
Annelies
|
4-7-2008 19:32:21
fiogf49gjkf0d hoi!
mijn vriend is professioneel pianist en doet samen met een geweldige zangeres geregeld trouwmissen. Als je me een mailtje stuurt, stuur ik je wel een demo en wat info op als je dat wenst.
groetjes, Annelies andalouseke@yahoo.com www.pixum.nl/members/andalouseke
|
|
Isabelle
|
6-7-2008 16:34:20
Christophe Versaevel van elmevents is inderdaad een grote aanrader. Ik zag hem al verschillende keren tewerk in huwelijksmissen en al eens op een receptie. Hij brengt muziek op een hedendaagse doch serene manier. Ik hoorde hem al met de klassiekere nummers, maar evengoed minder voor de hand liggende, alternatievere nummers. Nederlands, Engels. Ik hoop dat hij vrij zal zijn op onze huwelijksdatum (maar die ligt nog niet vast). Een échte aanrader.
|
|
Double Voice
|
15-7-2008 18:05:57
Dag Sabrina,
Wij zingen heel regelmatig huwelijken (tweestemmig + piano) en hebben een gevraieerde playlist die je kan vinden op onze site: www.doublevoice.be (bij nieuws) Alles kan echter op aanvraag! Neem gerust vrijblijvend contact op! Vriendelijke groeten!
|
|
davy
|
18-7-2008 10:27:36
Sabrina, wij zijn duo incanto volledig tweestemmig met piano, Marco borsato zit in ons repertoire vrouwe stemmen is wat moeilijker, maar kijk maar eens op de website www.davyvalerio.be veel succes
|
|
Tom
|
18-7-2008 21:59:13
Dag Sabrina
Neem ook gerust eens een kijkje op de site www.imperialbrass.be . (kan allemaal maar ideeën geven)
Groetjes, Tom
|
|
katia
|
22-7-2008 9:41:38
Hallo Ik ben Katia Zangeres van akoestisch duo "K's Double Track"(blues/rock,pop,jazz)) Alle info vind je op onze site www.ks-closed.com
|
|
Wieke
|
27-9-2008 18:30:43
From this moment is een van de nummers die zangeresje Sarah onlangs deed in een kerk met een gitarist. Ze is 23 en beginnend, maar ze zingt heel goed. Ze deed ook Heaven van Brian Adams, No-one van Alicia Keys en Zie me graag van Clousea. Een aanrader. 0499 28 40 31.
|
|
|
|
Unieke live performances op topniveau!
in Antwerpen |
De romantische toets voor jullie huwelijk!
in |
Gevarieerd aanbod aan zangers, zangeressen & muzikanten te boeken in duo, trio of band
in Ternat |
Bijzondere muziek voor die bijzondere dag
in Antwerpen |
LIVE MUZIEK OP JE HUWELIJKSVIERING – BRUILOFT – RECEPTIE – TROUWFEEST
in Burcht |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Lillee's Land
in Tienen |
De muzikale toets voor jullie perfecte dag!
in Gentbrugge |
De perfecte noot voor uw mooiste dag!
in Heusden |
Prachtige, ontroerende zang voor uw onvergetelijk moment
in Dendermonde |
stijlvolle muziek voor uw huwelijk
in berlare |
Er zit muziek in jullie dag ...
in Zwalm |
|