TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Sofie
3-5-2008
|
20-6-2008 11:49:45
Hey, ik raad Rosey Lambrecht aan! Zij zong tijdens onze huwelijksviering. Je moet maar eens surfen naar www.rosey.be Heel mooi! Sofie (reeds 48 dagen gelukkig gehuwd)
|
|
sanderijn
|
20-6-2008 12:07:25
Hallo Sabrina, ik ben zelf professioneel muzikante en speel regelmatig als begeleidster op piano trouwmissen. Je mag me gerust contacteren via tantrijn@hotmail.com en dan kunnen we gerust een oplossing vinden. Mvg, Sanderijn
|
|
geert
|
20-6-2008 12:25:06
Beste,
Ga gerust ook eens kijkje nemen om www.soulroom.be .Voor meer info kan je vrijblijvend contact opnemen.
Succes, Geert
|
|
Lien
16-2-2008
|
20-6-2008 12:29:54
Oooo... Shania TWain was bij ons de openingsdans!!!! Prachtig nummer vind ik dat. JE muziekstijl sluit wel aan bij het repertoire van de muzikanten op onze trouwmis (www.davidenkoen.net ). Ik herinner me dat Koen van Vlaams-Brabant was. Het was gewoon de max! Supertoffe mannen die alles in het teken stellen van kwaliteit en service! Koen zingt en speelt gitaar, David zorgt voor de pianobegeleiding... Zeker eens het contacteren waard! Groetjes en veel succes met de verdere voorbereidingen. Nog even en het is maar een jaartje meer! Spannend.... Lien, 125 dagen getrouwd :-)))
|
|
Liesbet
|
20-6-2008 12:54:26
Hallo!
Misschien moet je ook eens een kijkje nemen op www.amantes.be . Zij hebben in onze huwelijksviering gezongen en dat was echt super.
groetjes, Liesbet
|
|
Wouter
|
20-6-2008 21:54:03
Hey,
Duas is een akoestische duo dat wekelijks huwelijksvieringen muzikaal verzorgt.
Meer info op www.duas.be Verzoeknummers zjn mogelijk.
Veel succes nog!
Wouter Duas
|
|
David
|
21-6-2008 0:52:03
Beste Sabrina,
Wij zijn een koppeltje uit de Kempen luisteren regelmatig huwelijksmissen op.