Terug naar overzicht
Hey meid,Geen idee, ik denk dat je het best het internet afspeurt en bij alle grote merken gaat kijken. Als je je zin hebt gevonden, dan pas kun je gaan kijken in welke winkels ze dat verkopen..Veel succes met je zoektocht!xxxwww.thierry-amber.bruiloftsite.nl nog 50 dagen
Hallo,Sincerity heeft met de gepunte top wel wat aansluiting bij jouw thema. En anders zou ik zeggen: Laten maken bij een kleermaker. Dat kost zeker niet meer dan een jurk van een merk, en dan is helemaal wat je wilt.Groetjes,Nele
Hallo,In Brugge is er een ontwerpster die volgens mij in die stijl trouwkleren maakt. Ik denk dat ze Veerle Praet heet: www.veerlepraet.com en idd je zou ook zelf ideetjes kunnen opdoen en daarmee naar een naaister gaan.Ikzelf heb mijn kleed laten maken door Véronique van Couture Véronique in Beernem, betaalbaar, perfect afgewerkt en ze maakt echt heel mooie trouwkleren. Het was trouwens goedkoper om bij haar een kleed te laten maken dan dat ik een gelijkaardig kleed in de winkel zou gekocht hebben.Veel succes met je zoektocht.Caroline
Hallo Wanda,Ik heb misschien nog een interessant adresje, maar het is wel een eindje van jou vandaan. In Lint (tegen Lier) is er een winkeltje, de gezellige heks, waar ze kleren verkopen van het merk 'de godin in jezelf'. Deze kledij wordt voornamelijk gebruikt als rituele kledij, maar zijn wel heel erg Keltisch getint. Je kan kiezen tussen kleur of wit. Je kan al eens een kijkje gaan nemen op...http://www.degezelligeheks.be/heksenzolder.asp?foto=DSC... Dit geeft je alvast een idee.In ieder geval ga je er ten opzichte van een 'gewone' trouwjurk minder geld betalen : voor ongeveer 400 tot 500 euro heb je al een prachtige combinatie.Liefs, Lindsey